بایدن: ترامپ مسئولیت می پذیرفت، کرونا این همه تلفات نمی گذاشت

به گزارش گردشگران شاد، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است، اگر رئیس جمهور این کشور به موقع اقدام می کرد و مسئولیت می پذیرفت ویروس کرونا این همه مبتلا و فوتی بر جا نمی گذاشت.

بایدن: ترامپ مسئولیت می پذیرفت، کرونا این همه تلفات نمی گذاشت

به گزارش گروه بین الملل گردشگران شاد، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان آن در آمریکا و ادامه صدرنشینی این کشور از منظر شمار ابتلا و جان باختگان در دنیا، انتقادهای داخلی در آمریکا از دونالد ترامپ شدیدتر شده است.

به نوشته شینهوا، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور این کشور خاطرنشان کرد، در صورت اقدام بهنگام و عدم اتلاف وقت در پاسخگویی به شیوع ویروس کرونا این همه تلفات بر جا نمی ماند.

این سیاستمدار آمریکایی و معاون ریاست جمهوری این کشور در هشت سال ریاست جمهوری باراک اوباما، طی یک سخنرانی در فضای مجازی خاطرنشان کرد، بیش از یک و نیم میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا و 90 هزار نفر فوت کردند که این ناراحت نماینده و سرگیجه آور است.

به گفته بایدن، دانستن اینکه اگر رئیس جمهور این همه زمان هدر نمی داد و مسئولیت می پذیرفت می شد از این همه ترس، از دست رفتن جان افراد و عذاب جلوگیری کرد و این واقعا اندوه آور است.

رقیب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) آمریکا اضافه کرد: آنچه که ما (از دونالد ترامپ) شاهدش بودیم انکار، تاخیر و منحرف کردن توجهات بود و بسیاری از اظهاراتش بیگانه هراسی بودند.

اظهارات تازه نفر دوم دولت سابق آمریکا علیه ترامپ در ادامه انتقادهای تند دموکرات ها علیه کارنامه او در مهار کرونا مطرح شده و باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور هم وارد این گود شده است.

اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا روز شنبه در اظهاراتی بدون نام بردن از شخص ترامپ، به عملکرد او و دولتش در مقابله با شیوم ویروس کرونا تاخت.

وی گفته بود: این همه گیری (کرونا) انتها پرده از این ایده که بسیاری از افراد مسئول می دانند دارند چه کار می نمایند، کنار زد و حتی بسیاری از آنها حتی وانمود هم نمی نمایند که مسئول هستند.

این سخنان، واکنش رئیس جمهور آمریکا را به دنبال داشت و او دولت باراک اوباما را یکی از فاسدترین و بی کفایت ترین دولت های تاریخ ایالات متحده خواند.

بگو مگوها درباره عملکرد آمریکا در مهار کرونا در حالی تشدید شده که شمار مبتلایان ویروس یک میلیون و 508 هزار و 598 و قربانیانش به 90 هزار و 353 نفر رسیده است (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "بایدن: ترامپ مسئولیت می پذیرفت، کرونا این همه تلفات نمی گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ مسئولیت می پذیرفت، کرونا این همه تلفات نمی گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید