همه اخبار و مقاله ها

در مدت معلوم2 ساخته می شود، تغییر کارگردان و حضور بازیگران جدید

فیلمی که شروع موفقیت های جواد عزتی در گیشه بود قرار است تبدیل به سه گانه شود. هرچند تهیه کننده این فیلم اعلام کرده از بازیگران جدید در این فیلم استفاده خواهد کرد

5 تیر 1400

قیمت موبایل در بازار چند؟

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 13 خرداد را مشاهده می کنید.

4 تیر 1400

حمله به شمال بغداد با یک کشته و هفت زخمی

خبرگزاری خبرنگاران- منبع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن هشت نظامی و غیرنظامی بر اثر حمله مسلحانه در شمال بغداد اطلاع داد.

3 تیر 1400

آخرین شرایط واکسیناسیون در ایران ، چند درصد جمعیت واکسینه شده اند؟

حداقل یک سال بعد از گذشت اعلام همه گیری کرونا در جهان بسیاری از کشورهای جهان واکسیناسیون را آغاز کرده اند و از لحاظ میزان واکسینه کردن در میان کشورهای مختلف تفاوت های معناداری وجود دارد.

2 تیر 1400

متن تبریک فرا رسیدن عید قربان

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - بوی عید می آید، عید قربان! یکی از پاک ترین و گرامی ترین اعیاد مسلمانان که نشان سرسپردگی و بندگی به درگاه خداوند است. عید تولد دوباره انسان از خاکستر خویش. عید رسیدن به قرب الهی و انسانی نو شدن. ضمن تبریک این روز گرامی شما را به...

1 تیر 1400

چرا دولت طی 8سال گذشته نتوانسته است به تولید پایدار برق برسد؟

چند سالی است بی برقی مهمان تابستانه خانه های مردم شده و طی سال های گذشته جدول بی برقی اعلام می شد تا مردم اطلاع داشته باشند چه زمانی از برق محروم هستند اما امسال شرایط به گونه دیگری بود و بدون اطلاع و سرزده بی برقی سراغشان آمد.

31 خرداد 1400

حاجی میرزایی: عید سعید فطر، عید رهایی از خود است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

30 خرداد 1400

چرا پخش فیلم احضار متوقف شد؟

پخش سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما با عنوان احضار از روز شنبه 11 اردیبهشت ماه (18 ماه رمضان) تا چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه (22 ماه رمضان) همزمان با شب های قدر به صورت موقت، متوقف شده است.

29 خرداد 1400

بیماری ام اس افراد جوان را درگیر می نماید

نایب رئیس انجمن ام اس ایران، از بیماری ام اس به عنوان بیماری نام برد که افراد جوان را درگیر می نماید.

28 خرداد 1400

پزشکان دیگو مارادونا حبس می شوند؟

دیگو مارادونا در تاریخ 25 نوامبر 2020 بر اثر سکته قلبی که چند روز پس از عمل جراحی مغزش به او دست داد، جان سپرد. از آن روز تا کنون پرونده ای برای تحقیق درباره شناسایی عوامل و مقصران احتمالی در وقوع این اتفاق در جریان است. پزشکی قانونی آرژانتین پیش از این گزارش...

26 خرداد 1400

دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار

تهران (پانا) - مجموعه مستند دو قسمتی تاکسیدرمی - stuffed تولید سال 2019 کشورهای کانادا - آمریکا که در قالب برنامه چهار سوی علم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (27 و 28 اردیبهشت) ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

25 خرداد 1400

قرنطینه 60 مسافر در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی کشور 60 نفر قرنطینه شدند.

24 خرداد 1400

لهستان سفیر بلاروس را احضار کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه لهستان، سفیر بلاروس در ورشو را به دنبال حادثه فرود اضطراری هواپیمای مسافربری رایان ایر و بازداشت یکی از مخالفین دولت مینسک، احضار کرد.

23 خرداد 1400

عذرخواهی غلامپور بابت درگیری اش با بازیکن پرسپولیس

بهزاد غلامپور بعد از حضور در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون اتفاقات دربی 95 گفت: جلسه خوبی برگزار گردید و به اتفاق بازیکنان پرسپولیس صحبت های محبت آمیز ای مطرح شد.

23 خرداد 1400

همتی: دولت باید سرمایه گذار پیشران در اقتصاد باشد نه مداخله گر

تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تاکید کرد سیاست درست، کنارگذاشتن دولت از اقتصاد نیست، دولت در هیچ جای دنیا کنار نرفته، نه در چین، نه در اروپا و نه حتی در آمریکا، بلکه دولت باید حضور جدی داشته باشد.

21 خرداد 1400

باید مهرماه به آموزش حضوری برگردیم، واکسیناسیون تمامی دانشجویان تا اواخر شهریور

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از واکسیناسیون تمامی دانشجویان دو حوزه وزارت بهداشت و علوم تا اواخر شهریور ماه اطلاع داد و گفت: آموزش مجازی به دانشجویان ضربه وارد نموده و ما باید هر چه زودتر به شرایط عادی آموزش که همان حضور دانشجویان در دانشگاه ها...

21 خرداد 1400

صعود راحت پرسپولیس به مرحله بعد

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 20:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر به مصاف تیم دسته دومی شاهین بندر عامری رفت که این مسابقه با پیروزی 4 بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به خاتمه رسید. تیم...

19 خرداد 1400

نخستین اسپری ضدکرونای ایرانی رونمایی شد

اولین اسپری ضدکرونای ایرانی با حضور علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری امروز (پنجشنبه) در محل این بیمارستان رونمایی شد.

18 خرداد 1400

رمزگشایی از کتیبه تاریخی در خرم آباد

سنگ نوشته خرم آباد یادمانی فرهنگی و تاریخی به تاریخ 513 هجری قمری از قرن ششم هجری است.

18 خرداد 1400

برلیناله؛ جشنواره ای زیر آسمان برلین

تهران (پانا) - مسئولان هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین به صورت رسمی از برگزاری بخش دوم این رویداد سینمایی در فضای باز خبر دادند.

11 خرداد 1400
تعداد: (720)