تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM

به گزارش گردشگران شاد، پارسال همین موقع ها می توانستم بگویم PLM09ZM بهترین پاوربانک موجود در بازار است، چون ظاهر ساده و جذابی دارد، متواضعانه و بی تکلف از ظرفیت و حجم 10 هزار میلی آمپرساعتی خود حرف می زند و درباره آن دست به اغراق نمی زند، توسط برند معتبری تولید شده و مهمتر از همه قیمت معقولی دارد. البته این فعل آخر را باید تغییر بدهیم و بگوییم داشت. بله! داشت. پارسال برای این پاوربانک 10 هزار میلی آمپرساعتی حدود 180 هزار تومان پول می دادید.

تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM

در کنار زیبایی های باطنی، پاوربانک شیائومی یک سری جذابیت های ظاهری مخصوص به خود هم دارد. مثلا در دو رنگ تولید شده؛ یکی نقره ای که تقریبا با هر سلیقه ای جور در می آید و دیگری سورمه ای که راست کار ما آدم های مشکل پسند است. اگر هرکدام از این رنگ ها را بخرید، بعد ها قادر هستید آن را با کاور سیلیکونی مخصوصی که توسط خود شیائومی طراحی شده است، ست کنید. نه اصلا شوخی نمی کنم. خودتان که بهتر می دانید شیائومی برای هرچیزی که بقیه تولید می کنند، از گوشی موبایل گرفته تا کنسول بازی و غیره، یک کاور و قاب و بامپر می سازد. پس طبیعی است برای محصولات خودش از جمله این پاوربانک PLM09ZM هم چیز هایی خوش رنگ و جذاب درنظر گرفته باشد. این کاور ها در رنگ های پاستیلی تولید شده اند. بگذاریم! بعضی پاوربانک ها ادعا هایی عجیب و غریب درباره ظرفیت واقعی خود دارند مثلا می گویند 20 هزار میلی آمپر، اما وقتی پول پرداخت کردید و یکی از آن ها را خریدید تازه متوجه می شوید کمی اغراق سرلوحه کار خودشان کرده بودند. تازه اگر پاوربانکی واقعا 20 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد، برای پرشدن کامل، به زمان نسبتا زیادی محتاج خواهد بود. پس 10 هزار میلی آمپر ساعت عددی منصفانه ای است و با همین اندازه پاوربانک محبوب ما تقریبا 2.5 مرتبه گوشی موبایل شما را شارپ می کند.

مسئله دوست داشتنی بعدی درباره PLM09ZM دو تا پورت روی آن است. قبلا گفتم یک از آن ها فست شارژ را پشتیبانی می کند. اینکه بتوانید دو تا گوشی موبایل یا تبلت و گوشی موبایل خودتان را با هم شارژ کنید قطعا کاربردی خواهد بود. سادگی در مورد روش و شیوه کارکرد پاوربانک PLM09ZM هم دیده می شود. یعنی با چهارتا چراغ ال ای دی کوچک به شما اطلاع می دهد چقدر پر شده یا چقدر از ذخیره اش باقی مانده. اگر بعد دو روز دست تان را به ته کیف ببرید و پاوربانک را بیرون بکشید، باز هم با فشار دادن یک دکمه کوچک می توانید بفهمید چقدر می شود روی PLM09ZM حساب باز کرد.

پاوربانک شیائومی PLM09ZM تنها 243 گرم وزن دارد که تقریبا معادل یک گوشی موبایل جدید است. در مقایسه با سایر پاوربانک ها واقعا سبک به حساب می آید. پس می ماند فقط یک عیب و ایراد؛ از پارسال تا الان قیمتش تقریبا دو برابر شده و الان باید برای خریدش 400 هزار تومان پول بدهید.

منبع: فرارو

به "تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید