آی فون 13، مجهز به حافظه یک ترابایتی

به گزارش گردشگران شاد، در تایید ادعای محققان Wedbush، وب سایت فرانت پِیج تک نیز چندی پیش اعلام نمود که اپل در ماه ژانویه آینده، نسخه جدیدی از آی فون 13 خود را که از حافظه یک ترابایتی بهره می برد، وارد بازار خواهد نمود.

آی فون 13، مجهز به حافظه یک ترابایتی

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Wedbush معتقدند نسل جدید گوشی های اپل که احتمالا با نام آی فون 13 عرضه می گردد، برای اولین بار در نسخه یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

این درحالی است که بیشترین میزان حافظه معین شده برای آی فون 12 برابر با 512 گیگابایت است. این محققان گفتند که اطلاعات مذکور را از زنجیره تامین محصولات اپل به دست آوردند. به گفته آنها، فروش گوشی های آی فون در امسال میلادی و در دوران پساکرونا همچنان فرایند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

در تایید ادعای محققان Wedbush، وب سایت فرانت پِیج تک نیز چندی پیش گفت که اپل در ماه ژانویه آینده، نسخه جدیدی از آی فون 13 خود را که از حافظه یک ترابایتی بهره می برد، وارد بازار خواهد نمود.

درحال حاضر، اپل تا به امروز از حافظه یک ترابایتی تنها برای تبلت های پیشرفته آی پد پرو خود استفاده نموده و هنوز دارندگان گوشی های آی فون، لذت استفاده از این میزان حافظه ذخیره سازی را تجربه ننموده اند. این درحالی است که رقیب سنتی اپل یعنی سامسونگ دو سال پیش در گوشی های گلکسی اس10 از حافظه یک ترابایتی استفاده کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مدل های آی فون 13 در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

به رغم آنکه هنوز هیچ یک از اطلاعات و مشخصات فنی منتسب به این گوشی تایید نشده، اما بسیاری از منابع خبری از بازگشت تاچ آی دی و اضافه شدن نرخ رفرش 120 هرتزی به نمایشگر این گوشی خبر می دهند. برآورد محققان Wedbush، حاکی از آن است که فروش گوشی های آی فون همچنان فرایندی صعودی خواهد داشت.

طبق گفته این شرکت، اپل در سه ماه منتهی به ماه مارس 2021، فروش تقریبی 62 میلیون دستگاه آی فون 11 را تجربه خواهد نمود که این عدد در سه ماه دوم به 40 میلیون دستگاه خواهد رسید.

منبع: آی تی ایران

منبع: فرادید

به "آی فون 13، مجهز به حافظه یک ترابایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی فون 13، مجهز به حافظه یک ترابایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید