اخبار اقتصادی

چرا دولت طی 8سال گذشته نتوانسته است به تولید پایدار برق برسد؟

چند سالی است بی برقی مهمان تابستانه خانه های مردم شده و طی سال های گذشته جدول بی برقی اعلام می شد تا مردم اطلاع داشته باشند چه زمانی از برق محروم هستند اما امسال شرایط به گونه دیگری بود و بدون اطلاع و سرزده بی برقی سراغشان آمد.

31 خرداد 1400

لهستان سفیر بلاروس را احضار کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه لهستان، سفیر بلاروس در ورشو را به دنبال حادثه فرود اضطراری هواپیمای مسافربری رایان ایر و بازداشت یکی از مخالفین دولت مینسک، احضار کرد.

23 خرداد 1400

همتی: دولت باید سرمایه گذار پیشران در اقتصاد باشد نه مداخله گر

تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تاکید کرد سیاست درست، کنارگذاشتن دولت از اقتصاد نیست، دولت در هیچ جای دنیا کنار نرفته، نه در چین، نه در اروپا و نه حتی در آمریکا، بلکه دولت باید حضور جدی داشته باشد.

21 خرداد 1400

ابلاغ شیوه نامه چک های موردی توسط بانک مرکزی

تهران (پانا) - بانک مرکزی با صدور شیوه نامه ای، مقررات ناظر بر چک های موردی را ابلاغ و حداکثر تعداد چک موردی قابل اعطا به هر مشتری را در هر تقاضا حداکثر دو فقره و در مجموع سالانه حداکثر 5 فقره خاطرنشان کرد.

11 خرداد 1400

درخواست جمهوریخواهان کنگره درباره شفافیت برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، جمهوریخواستار عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور خواستار آن شدند که دولت دموکرات واشنگتن راهبردی دقیق و جزء به جزء برای مطمئن شدن از شفافیت برنامه...

4 خرداد 1400

در استان های شمالی با بحران کم آبی مواجهیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هشدار داد هم اکنون بحران کم آبی در سطح استان های شمالی ایجاد شده و در این میان شرایط سردهنه های کشاورزی در کل این استان ها یک خطر بسیار جدی است که بر اثر سیلاب تخریب شده اند.

2 خرداد 1400

مشکل کارتهای بانکی اتباع خارجی مرتفع شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: مشکل صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی دارای مدارک اقامتی معتبر از جمله کارت آمایش، دفترچه اقامت، گذرنامه با ویزا، دفترچه پناهندگی و... مرتفع شد.

23 اردیبهشت 1400

انتشار 5 اثر پژوهشی جدید با موضوع کرونا توسط پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضاییه 5 اثر علمی - پژوهشی جدید با موضوع چالش های حقوقی داخلی و بین المللی ناشی از شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.

19 اردیبهشت 1400

کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران خبر داد.

18 اردیبهشت 1400

عراقچی: دست ما در مذاکره پُر است

معاون وزیر امور خارجه گفت: اگر مذاکره در وین در آن مسیری که ما می خواهیم جلو برود و بتوانیم سریع تر به فهرست تحریم هایی که آمریکا باید بردارد، برسیم طبیعی است که مذاکره ادامه پیدا می نماید.

15 اردیبهشت 1400

رایزنی نخست وزیر عراق با ولیعهد امارات درباره موضوعات منطقه

به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، ملاقات و گفتگوی مصطفی الکاظمی با محمد بن زاید آل نهیان معاون فرمانده کل قوا و ولیعهد امارات امروز یکشنبه در کاخ الوطن ابوظبی برگزار گردید.

15 اردیبهشت 1400

میزان افزایش حقوق و مالیات دریافتی از آن ها

افزایش 25 درصدی و حداقل دریافتی 3.5 میلیون تومانی کارکنان و بازنشستگان در سال جاری با پرداخت تا 35 درصدی مالیات به صورت پلکانی همراه است.

14 اردیبهشت 1400

احتمال احیای برجام در 45 روز آینده چقدر است؟!

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره نتایج مذاکرات سه روزه وین گفت: نتیجه ای که تا به امروز به آن رسیده ایم، این است که در راستا درستی هستیم. سید عباس عراقچی با بیان این که کوشش های هر دو گروه کاری تحریم ها و اقدامات ایران خوب بود، اضافه نمود: همچنان احتیاج...

11 اردیبهشت 1400

قهرمانی زود هنگام سپاهان در لیگ برتر تپانچه بادی مردان

تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان رقابت های لیگ برتر تپانچه بادی مردان شد.

6 اردیبهشت 1400

مدیرعامل: سرمایه انسانی، با ارزش ترین سرمایه بانک ملی ایران است

دکتر حسین زاده در دیدار با رؤسا، معاونین و مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل بانک ملی ایران بر اهمیت توجه به مسائل، مسائل و دغدغه های همکاران شاغل و بازنشسته تأکید کرد.

4 اردیبهشت 1400

نرخ بیکاری آمریکا در کمترین سطح یک سال اخیر خبرنگاران

نرخ بیکاری بزرگ ترین اقتصاد جهان به شش درصد کاهش پیدا کرد.

30 فروردین 1400

تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM

پارسال همین موقع ها می توانستم بگویم PLM09ZM بهترین پاوربانک موجود در بازار است، چون ظاهر ساده و جذابی دارد، متواضعانه و بی تکلف از ظرفیت و حجم 10 هزار میلی آمپرساعتی خود حرف می زند و درباره آن دست به اغراق نمی زند، توسط برند معتبری تولید شده و مهمتر از همه...

26 فروردین 1400

تصمیم جدید AFC به نفع عربستان، افزایش پاداش های لیگ قهرمانان آسیا خبرنگاران

کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن افزایش پاداش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به 37 میلیون دلار، قصد دارد به کشورهای میزبان 1 میلیون دلار پرداخت کند.

25 فروردین 1400

خبرنگاران منابع ارزی صرف واردات فناوری های پیشرفته و توانمندسازی صنایع داخلی گردد

تهران- خبرنگاران- دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: انتظار می رود با برداشته شدن احتمالی تحریم ها در سال 1400، منابع ارزی وارداتی بیشتر صرف واردات ماشین آلات، دانش فنی، تقویت نهضت ساخت داخل و توانمندسازی صنایع داخلی گردد....

20 فروردین 1400

رهبر ناتو برنامه های پیشنهادی اصلاحات در ائتلاف را ارائه می نماید

دبیرکل ائتلاف ناتو امروز چهارشنبه به معرفی برنامه های اصلاحات با هدف مدرنیزه کردن این ائتلاف بعد از چهار سال ناسازگاری با واشنگتن و روبرو شدن با چالش هایی شامل ظهور نظامی چین و رقیب بودن روسیه می پردازد.

19 فروردین 1400
تعداد: (201)