جایگاه فوتبال کرمانشاه این نیست، ماده 88 ضرر زیادی به ورزش وارد کرد

به گزارش گردشگران شاد، خبرنگاران/کرمانشاه سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: شرایطی که فوتبال کرمانشاه اکنون دارد، جایگاه فوتبال این استان نیست و باید ارتقاء پیدا کند.

جایگاه فوتبال کرمانشاه این نیست، ماده 88 ضرر زیادی به ورزش وارد کرد

حیدر بهاروند در مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه که امروز(16 دی) با حضور مسئولین ورزش استان و 27 عضو مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بااشاره به انتقاد تند تعدادی از کاندیداها از عملکرد هیات فوتبال استان، اظهارکرد: مجمع وظایفی دارد که از جمله آنها وظیفه نظارتی برعملکرد هیات استان است، بنابراین انتظار داریم که از این پس مجمع استان روی عملکرد هیات نظارت بیشتری داشته باشد.

وی شرح داد: تعدادی از کاندیداها نظرات خوبی داشتند که از رئیس هیات فوتبال استان می خواهیم که از این ظرفیت ها استفاده کند تا اتفاقات خوشایندی برای فوتبال استان بیفتد.

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ظرفیت های زیادی برای رشد و توسعه فوتبال در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: یکی از مهمترین این ظرفیت ها استاندار کرمانشاه است که علاقمند به ورزش و بویژه فوتبال است، بنابراین تا زمانی که ایشان از این استان نرفته برای ارتقاء فوتبال خود از این ظرفیت استفاده کنید.

وی افزود: هرچند در حال حاضر فوتبال کرمانشاه در بحث زیرساخت ها شرایط بسیار خوبی دارد، اما اگر حمایت های استاندار نبود، شاید این تعداد زمین فوتبال در استان احداث نمی شد.

بهاروند با تاکید براینکه جایگاه کنونی، جایگاه فوتبال کرمانشاه نیست، گفت: هیات باید وظایف خود را انجام دهد، هرچند که معتقدیم وظیفه هیات تیم داری هم نیست، اما هیات ها باید تا جایی که می توانند کنار تیم های شهرشان باشند.

وی پتانسیل غرب کشور را برای پرورش قهرمانان رشته فوتبال بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: از نظر فیزیک بدنی مردم غرب کشور شرایط بسیار خوبی را دارند که در رشته های مختلف از جمله فوتبال قهرمان پروری کرده تااستعدادهای جدیدی را وارد فوتبال کشور کنند، لذا تا جایی که امکان دارد از این نعمت استفاده کنید.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه به مسائل اقتصادی و ضعف امکانات فوتبالی در شهرستان ها هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه ماده 88 ضرر زیادی به ورزش وارد کرد، چراکه برخی از تیم های بویژه در شهرستان ها پول ندارند که لباس بخرند، چه برسد به اینکه بخواهند پول اجاره زمین را هم بدهند.

وی با تاکید براینکه بخش دولتی در غرب کشور باید به فوتبال استان های این مناطق کمک کند، گفت: متاسفانه مسائل اقتصادی در این خطه باعث شده تا ورزش این مناطق هم ضعیف باشد، بنابراین بخش دولتی این مناطق باید به فوتبالشان کمک کنند.

بهاروند در ادامه به نقدها تعدادی از کاندیداها علیه هیات فوتبال کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: با توهین کردن به جایی نمی رسیم و اکنون موقع کار است و همه باید پای کار بیایند تا فوتبال استان را از این شرایط خارج کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جایگاه فوتبال کرمانشاه این نیست، ماده 88 ضرر زیادی به ورزش وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه فوتبال کرمانشاه این نیست، ماده 88 ضرر زیادی به ورزش وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید