صحبت از فوتبال را متوقف کنید، روزانه 800 نفر از جهان می فرایند

به گزارش گردشگران شاد، آندره استراماچونی در مصاحبه ای در مورد تاثیرات کرونا بر مسائل اقتصادی فوتبال و زندگی مربیان و بازیکنان گفت: مربیان و بازیکنان خیلی سریع جدی بودن اوضاع را احساس کردند. فوتبال سه چهارم صنعت کشور (ایتالیا) است. می توانم درک کنم که در بحران هستیم ولی اگر فوتبال (اهالی فوتبال) به صحبت درباره فوتبال در این شرایط ادامه بدهد، تاثیرات خیلی بدی می گذارد. الان برای هیچکس فرقی نمی کند. ما درباره سلامتی صحبت می کنیم و 700-800 نفری که در طول روز (در ایتالیا) از جهان می فرایند. ما باید به توصیه هایی که می شود، اعتماد کنیم. این بیماری دوباره در چین شروع شده است. به عنوان یک پدر، به فرزندانم فکر می کنم. فوتبال برمی شود اما در صنایع افرادی هستند که شغلشان را از دست می دهند.

صحبت از فوتبال را متوقف کنید، روزانه 800 نفر از جهان می فرایند

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فوتبالیست ها در این شرایط نگران هستند؟ اظهار کرد: با کسانی که من صحبت نموده ام، همگی مطلع و نگران هستند. بازگشت به شرایط آمادگی 25 روز زمان احتیاج دارد. شما نمی توانید دوشنبه تمرین را آغاز کنید و یکشنبه (یک هفته بعد) بازی کنید. در بازی دوم در خطر مصدومیت یا شکستگی زانو هستید. من به عنوان یک پسر و یک پدر، نگران هستم. کسانی هستند که امروز کار نمی نمایند و نمی دانند چطور باید اجاره بهای خود را بپردازند.

آیا تا به امروز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران بازی نموده اید؟ در این صورت چه عواملی در عملکرد یک بازیکن تغییر می نماید؟ سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سئوال گفت: متاسفانه چندبار این اتفاق به دلایل نظم عمومی برایم افتاده است. در تیم پاناتینایکوس یونان و به شکل مشابهی در ایران (استقلال). این یک چیز غیر واقعی است بخصوص در سطح بالا. این اتفاق بخصوص برای تیم میزبان زیان است. زیبایی فوتبال به تماشاگران و ژست فنی است. در جریان بازی دوست ندارم صدای توپ یا دروازه بان را بشنوم! بازی یوونتوس و اینترمیلان واقعی نبود. فکر می کنم نظر همه همین باشد.

استراماچونی همچنین در مورد طرح ایتالیا برای برگزاری فشرده بازی ها و اضافه کردن سه تعویض دیگر در جریان مسابقات گفت: به صحبت های قبلی ام بر می گردم. اهمیت تمام شدن فصل آشکار و واضح است ولی تصمیم گیری باید در سطح اروپا باشد. فشرده شدن مسابقات را می فهمم ولی فوتبال با 6 تعویض بازی دیگری است!

منبع: خبرگزاری مهر

به "صحبت از فوتبال را متوقف کنید، روزانه 800 نفر از جهان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت از فوتبال را متوقف کنید، روزانه 800 نفر از جهان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید