مسائل ماینینگ بخش خصوصی را حل کنید

به گزارش گردشگران شاد، امروز تعدادی از ماینرها (استخراج کنندگان رمزارز) جلوی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز تجمع نموده و خواهان برطرف موانع این صنعت شدند.

مسائل ماینینگ بخش خصوصی را حل کنید

به گزارش ایران، امید علوی فعال در حوزه ماینر درباره این تجمع گفت: تقریبا 4 ماه از مصوبه هیات دولت مبنی بر معین تکلیف دستگاه های ماینر میگذرد اما خبری از اجرایی شدن این دستورالعمل نیست و همچنان این صنعت و فعالانش درگیر احکام تعزیراتی و از بین رفتن زندگی و سرمایه ایشان هستند.

وی اضافه نمود: 4 ماه پیش دولت در مصوبه خود به وزارت صمت دستور داد ظرف یک ماه، سامانه ای جهت خوداظهاری دستگاه های ماینر طراحی کند همین مهلت یک ماهه برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای تبیین دستورالعمل اجرایی نیز بود اما خبر ها از ستاد نشان می دهد این دستورالعمل بیش از یک ماه است که در انتظار تصویب در جلسه اعضا اصلی است و همین تاخیر باعث شده تعزیرات احکام خود را صادر و اجرا کند.

این عضو انجمن ماینرها در ادامه گفت: ماینر ها بیش از یک سال و نیم است در کوشش هستند تا موانع موجود بر سر راه این صنعت بخش خصوصی برطرف گردد و در این راه یا جریمه شده اند یا دستگاه هایشان در توقیف تعزیرات، ارزش خود را از دست داده است.

وی اضافه نمود: استخراج نمایندگان رمز ارز تقاضا دارند وزیر کشور و یا رئیس جمهوری هرچه سریع تر نسبت به برگزاری جلسه اعضا اصلی ستاد اقدام نمایند تا مسائل این بخش برطرف گردد.

منبع: ایران آنلاین

به "مسائل ماینینگ بخش خصوصی را حل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ماینینگ بخش خصوصی را حل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید