تعاریف و اصطلاحات

متن تبریک فرا رسیدن عید قربان

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - بوی عید می آید، عید قربان! یکی از پاک ترین و گرامی ترین اعیاد مسلمانان که نشان سرسپردگی و بندگی به درگاه خداوند است. عید تولد دوباره انسان از خاکستر خویش. عید رسیدن به قرب الهی و انسانی نو شدن. ضمن تبریک این روز گرامی شما را به...

1 تیر 1400

روابط تهران و زاگرب در حوزه گردشگری و ورزش توسعه می یابد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، روابط تهران و زاگرب در حوزه گردشگری و ورزش توسعه می یابد.

6 خرداد 1400

بهترین پارچه برای ساخت ماسک خانگی چیست؟

استفاده از ماسک می تواند از شما و دیگران در برابر کووید-19 محافظت کند اما یافته های موسسه فناوری جورجیا نشان می دهد جنس مواد و تعداد لایه های پارچه استفاده شده در ماسک به طور قابل توجهی بر روی میزان در معرض بیماری قرار دریافت اثر می گذارد.

12 اردیبهشت 1400

ماژول های VOIP راهی برای شخصی سازی مرکز تماس

رپرتاژآگهی - ویپ به عنوان یک مرکز تماس مبتنی بر شبکه امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به راحتی می توانند تماس های ورودی و خروجی خود را مدیریت نمایند. اما بعضی از امکانات وجود دارد که در سیستم های ویپ تعبیه نشده اند. به همین دلیل...

10 اردیبهشت 1400

چالش های باستان شناسی در دیاری به قدمت پارینه سنگی جدید

ایسنا/ این خبر پیرامون چالش های باستان شناسی در دیاری به قدمت پارینه سنگی جدید برای شما نگارش شده است.

6 فروردین 1400

راهی برای جلوگیری از پیری وجود دارد؟

محققان هر ساله میلیاردها دلار صرف ریشه کن کردن این آفت های پزشکی می کنند. با این وجود حتی اگر درمان هایی را که برای این بیماری ها و سایر بیماری های مزمن کشف کنیم ، آینده زندگی ما را تغییر نمی دهد: مرگ.

4 فروردین 1400

انشاهای جالب در مورد سفرنامه

انشا در مورد سفرنامه از موضوعات انشای سال یازدهم متوسطه است. برای نوشته انشای زیبا درباره سفرنامه خوب است به انواع سفرنامه، چگونگی سفرنامه نوشتن، انشا سفرنامه به شمال، مشهد، شیراز و... اشاره کنید. انشای شما باید مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه گیری...

20 اسفند 1399

پرینتر سه بعدی ساخت خانه ؛ از نحوه کار تا آینده آن

کارشناسان و افراد مشغول در حوزه عمرانی، به سرعت در حال درک پتانسیل های فناوری پرینتر سه بعدی ساخت خانه و تأثیر آن بر آینده ساخت وساز هستند. در صنعت ساخت وساز می توان از پرینتر 3D برای ایجاد اجزای ساختمانی یا برای طراحی کلی از ساختمان ها استفاده کرد. ظهور...

18 اسفند 1399

خواص گزانگبین چیست؟

گزانگبین نوعی ماده خوراکی سفید رنگ و عسل مانند است که به وسیله نوعی حشره بر روی درخت گز تولید می شود. خواص گزانگبین شامل ملین بودن، درمان درد سینه، رفع گرفتگی صدا، درمان سرفه، التهاب ریه، تنگی نفس و درمان نرمی استخوان می باشد.

19 بهمن 1399

مراقبت های پس از کاشت مو؛ باید ها و نباید ها

مراقبت های بعد از کاشت مو شامل روش ها و دستورالعمل هایی که برای محافظت از موهای پیوند شده باید رعایت کنید. مواردی مانند نحوه شست وشوی موها، تنظیم شرایط خواب، رژیم غذایی و مواردی از این دست.

7 بهمن 1399

با مهمترین عناصر هویت بصری برند آشنا شوید

برای تقویت ویژگی های برند باید از عناصر و روش های ملموسی استفاده نمود که با حواس پنج گانه انسان قابل درک است. کلیه عناصری که با این حواس انسان در ارتباط هستند به آن عناصر حسی برند می گویند. مانند بوی برند، طراحی لوگو برند، طراحی بسته بندی برند، موسیقی...

30 دی 1399

به مزایده گذاشته شدن یک اسکلت 37 میلیون ساله

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، به مزایده گذاشته شدن یک اسکلت 37 میلیون ساله صورت می گیرد.

13 دی 1399

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مشارکت مردم را به شدت پایین می آورد

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری همزمان هم آزادی انتخابات را زیر سوال می برد و هم انگیزه برای مشارکت مردم را به شدت پایین می آورد.

3 دی 1399

روش های تربیت کودک شجاع از راه درست

داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.

20 آذر 1399

عوارض عمل بینی یا رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی یا عمل بینی عبارت است از جراحی تغییر شکل بینی. انگیزه انجام این جراحی می تواند تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد. قسمت بالایی ساختمان بینی از استخوان و قسمت پایینی آن از غضروف تشکیل شده است. با رینوپلاستی می توان استخوان، غضروف، پوست...

14 آذر 1399

تعطیل شدن 30 درصد هتل ها و بیکاری دو سوم شاغلان

ایسنا/ براساس سخنان رئیس جامعه هتلداران ایران، تعطیل شدن 30 درصد هتل ها و بیکاری دو سوم شاغلان مشاهده می گردد.

12 آذر 1399

آذری جهرمی: سامانه جامع تجارت سودجویی و رانت عده ای را ریشه کن می کند

وزیر ارتباطات گفت: سامانه جامع تجارت می تواند سودجویی و رانت عده ای را ریشه کن کند.

6 آذر 1399

7 ماده غذایی انرژی زا برای برطرف خستگی بدن

خستگی، بخش جدایی ناپذیر زندگی پرمشغله امروزی است. بیشتر افراد برای برطرف خستگی بدن به سراغ غذاها و نوشیدنی های سرشار از کربوهیدرات، به ویژه مواد قندی و کافئین می فرایند . اما این مواد غذایی، به شما انرژی موقت می دهند.

6 آذر 1399

آموزش تزیین سیر سفره هفت سین

سیر در سفره هفت سین نمادی از مناعت طبع و عدم تجاوز به حقوق دیگران است. در اینجا نمونه هایی زیبا از عکس تزیین سیر در سفره هفت سین را ببینید.

3 آذر 1399
تعداد: (27)