همایشها و نمایشگاه ها

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری بازی با تراکتور شرکت نکرد

به گزارش خبرنگاران، نشست خبری سرمربیان دو تیم تراکتور تبریز و نساجی قائم شهر عصر امروز در تبریز برگزار گردید ولی مجید جلالی سرمربی تیم میهمان به این کنفرانس خبری نرسید.

16 فروردین 1400

خبرنگاران دوره آموزشی مجریان انتخابات 1400 در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار گردید

شهرری - خبرنگاران - اولین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه سال 1400 استان های تهران، البرز، قزوین، قم و سمنان روز چهارشنبه به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار...

28 دی 1399

توافقات شرقی؛ اینجا کسی به امضای آمریکا احتیاج ندارد

دوره ریاست ترامپ فرصتی برای شکل گیری و یا احیاء توافقات بین المللی کشورهای آسیایی منهای آمریکا بود. بعضی از آنها که رقبای قدیمی و تعداد نیز متحدان دیرین آمریکا به شمار می فرایند، در نهایت به این باور رسیدند بدون آمریکا می توان در راستا پیشرفت حرکت کرد....

10 دی 1399

اردوغان: دسترسی عادلانه همگان به واکسن کرونا باید مدیریت شود

رئیس جمهور ترکیه در نشست گروه 20 گفت: ساختار جی 20 باید مکانیسم های لازم برای اطمینان از دسترسی عادلانه همگان به واکسن کرونا را فراهم و مدیریت کند.

2 دی 1399

زمان انتها محدودیت شهر ها منوط به تغییر شرایط شد

در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و در پاسخ به پیگیری های مردمی و مطالبات افکار عمومی در راستای قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس منحوس کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور اطلاعیه شماره 2 خود را در مورد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت...

1 دی 1399

خبرنگاران دانش آموزان سفیران سلامت جامعه باشند

قزوین - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اجرای طرح پویش سفیران سلامت با مشارکت دانش آموزان جهت رعایت مسایل بهداشتی، گفت: هر دانش آموزی باید سفیر سلامت جامعه خود باشد تا بتوانیم از این طریق نگرانی و دغدغه های موجود را کاهش دهیم....

2 آبان 1399

رایزنی سران روسیه و عربستان درباره نفت و واکسن کرونا

رئیس جمهوری روسیه که کشورش مدعی دست یافتن به نخستین واکسن موثر پیشگیری از بیماری کووید-19 است، شب گذشته(دوشنبه) در گفت و گو با پادشاه عربستان، درخصوص این واکسن و نیز مسائل مربوط به نفت و اوپک با وی به رایزنی پرداخت.

1 آبان 1399

ویژگی های مهم فناوری 5G، پخش بدون قطعی تلویزیون های تعاملی

به گزارش خبرنگاران، ستار هاشمی در اینستاگرام با اشاره به ویژگی های مهم شبکه تلفن همراه نسل پنجم، گفت: افزایش نرخ داده، کاهش تاخیر، افزایش تعداد کاربران متصل و افزایش بهره وری از طیف فرکانسی، از ویژگی های مهم شبکه تلفن همراه نسل پنجم است.

21 مهر 1399

زلنسکی: تا خاتمه راه برای اجرای توافق های مینسک می جنگیم

رئیس جمهوری اوکراین امروز (چهارشنبه) به جنگ تا انتها راه با هدف اجرای توافق های مربوط به حل بحران درگیری های دونباس موسوم به توافق های مینسک متعهد شد و گفت، به چند ماه زمان به منظور رسیدن به یک راه حل دیپلماتیک نیاز دارد.

2 مرداد 1399

نمایشگاه مجازی کتاب تهران یا فروشگاه کتاب در فضای مجازی، وزارت ارشاد با تحریک تقاضا به کمک کل چرخه نشر بیاید

مدیر انتشارات کتابستان معرفت بیان کرد: حدود چهل تا پنجاه درصد فروش کتاب نسبت به قبل از بحران کرونا کاهش داشته است؛ وزارت ارشاد با تحریک تقاضا این کاهش فروش را به حالت عادی برگرداند.

29 خرداد 1399

موزه تاریخ طبیعی لندن، دنیایی از شگفتی های تاریخ کره زمین

آشنایی با موزه تاریخ طبیعی لندنشهر لندن در کشور انگلستان جز آن دسته از شهرها محسوب می گردد که تاریخ و مدرنیته را به طور یکجا دارا بوده و در این شهر می توانید گردشگری خودتان را از کاخ های تاریخی بی نظیری که در شهر وجود دارد آغاز کنید و به سمت سیاه چال های...

25 خرداد 1399

ترامپ: آمریکا هفته سختی پیش رو دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از rev.com، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا با ثبت 891 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته، به 10 هزار و 524 نفر افزایش یافت.

8 خرداد 1399

خبرنگاران مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

تهران - خبرنگاران - سیدمحمد طباطبایی با تایید ابلاغ حکم مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی، گفت: پس از پایان ماموریت سیدعباس عظیمی مدیرعامل پیشین مقرر شد تا اداره امور این مؤسسه را در کنار شورای ارزشیابی...

2 اردیبهشت 1399

جای خالی صنایع تبدیلی در قطب بادام کشور

خبرنگاران - گروه استان ها: استان چهارمحال و بختیاری استانی کوچک است که در جنوب غربی کشور واقع شده است. شهرستان سامان مهم ترین شهرستان گردشگری و همچنین مهم ترین شهرستان تولیدات محصولات باغی این استان به شمار می رود.

27 فروردین 1399

هوآوی با لغو کنگره جهانی موبایل، محصولات جدید خود را آنلاین معرفی می نماید

کنگره جهانی موبایل در سال 2020 یکی از مهم ترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت ها مانند هوآوی را در موقعیتی خاص قرار داد. خبرهای جدید حاکی از این است که هوآوی میخواهد محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی کند.

17 فروردین 1399

وزیر خارجه بلژیک وارد بغداد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، فیلیپ گاوین وزیر خارجه بلژیک برای ملاقات با مقامات عراقی وارد بغداد شد.

2 فروردین 1399

برخورداری از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت

شعار هیجدهمین کنگره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران جراحی با کمترین عوارض است بنابراین با توجه به این شعار بیشتر به روش های نوین کمتر تهاجمی، تکنولوژی های جدید و موارد مرتبط توجه خواهد شد.

22 اسفند 1398

با دیدنی های رامهرمز بیشتر آشنا شوید Ramhormoz

شهرستان رامهرمز در شرق استان خوزستان واقع شده است . رامهرمز بعد از شوش دومین شهر استان می باشد که طبق نظر تاریخدانان پایتخت ایران بوده است. یاقوت حموی می گوید که رامهرمز متشکل از دو کلمه رام (shahr) و هرمز (نام یکی از خسروان ساسانی) بوده است. رامهرمز به تناسب...

3 اسفند 1398

پیشنهاد سیتی برای جذب لیونل مسی

مدیر سابق منچسترسیتی می گوید این باشگاه در گذشته در اقدامی جاه طلبانه برای جذب لیونل مسی اقدام نموده و پیشنهادی به بارسلونا ارائه داده است.

27 بهمن 1398

پرداختن به گیلان باعث تحول و رونق اقتصاد ملی می گردد

خبرنگاران/گیلان رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه پرداختن و توجه به گیلان تحقق تحول و رونق اقتصاد ملی را در پی دارد، گفت: تا به امروز کارت مبادلات مرزی برای 264 خانوار مرزی در استان صادر شده است.

26 بهمن 1398
تعداد: (32)