بهترین موزه بچه ها جهان ؛ اینجا بچه ها حفاری می نمایند و به فضا می روند ، ارواح یک هتل را تسخیر کردند!

به گزارش گردشگران شاد، موزه بچه ها ایندیاناپولیس در آمریکا بهترین موزه بچه ها در جهان نام گرفته است.

بهترین موزه بچه ها جهان ؛ اینجا بچه ها حفاری می نمایند و به فضا می روند ، ارواح یک هتل را تسخیر کردند!

گردشگران شاد - موزه ایندیاناپولیس در آمریکا، بزرگترین و بهترین موزه بچه ها در جهان لقب گرفته است. این موزه به ندرت بخش هایی تنها برای تماشا کردن دارد و اغلب قسمت های آن احتیاج به مشارکت و فعالیت بچه ها پیدا می نماید که همین مساله باعث جذاب شدن آن می گردد، چرا که بچه ها در آن می توانند ماجراهایی را تجربه نمایند که در جای دیگری امکان پذیر نیست.

این موزه بخش های مختلفی همانند بخش آشنایی با دایناسورها، سفینه فضایی، جغرافیا، زمین شناسی، تاریخ، اتاق بازی، زمین ورزش و... دارد.

در قسمت آشنایی با دایناسورها بچه ها می توانند اسکلت دایناسور را با اندازه واقعی مشاهده نمایند. یک فسیل دایناسور هم در آنجا قرار داده شده تا بچه ها بتوانند آن را لمس نمایند.

همچنین محوطه ای در این قسمت شبیه سازی شده است تا بچه ها حفاری نمایند و به استخوان دایناسور دست پیدا نمایند. در آزمایشگاه ماموریت ژوراسیک هم بچه ها می توانند در آن از نزدیک با آزمایش ها و کارهای پژوهشی که بر روی فسیل ها و نمونه های استخوان دایناسور و... وجود دارد آشنا شوند و در آن مشارکت نمایند.

در قسمت زمین شناسی، صخره و غارهایی شیبه سازی شده است که بچه ها باید به کشف آنها بپردازند و غارها و تونل های زیر زمینی آنجا را کشف نمایند. آنها می توانند سنگ ها و دیگر چیزهایی را که درآنجا پیدا نموده اند به آزمایشگاه زمین شناسی ببرند و در آنجا آنها را آنالیز نمایند. همچنین در قسمت زمین شناسی بچه ها قادر خواهند بود آب را تصفیه نمایند و از این طریق با فرآیند این کار آشنا شوند و همچنین از آب انرژی فراوری نمایند.

در قسمت سفینه فضایی بچه ها وارد یک سفینه شبیه سازی شده می شوند، در آنجا آزمایشات مختلف انجام می دهند، خلاء را تجربه می نمایند، لباس فضا نوردی می پوشند و مانند یک فضا نورد رفتار می نمایند.

بخش جدیدی که در حال اضافه شدن است، هتل تسخیر شده توسط ارواح نام دارد.

این موزه بچه ها توسط سازمان ها و شرکت های عمومی و خصوصی در آمریکا همانند دانشگاه ایندیانا، بانک ملی امریکا، ناسا، کارخانه هوندا، تیم های ورزشی ایالت اینیدیانا،انجمن های هنری ایندیانا و ... حمایت می گردد.

منبع: چمدان

به "بهترین موزه بچه ها جهان ؛ اینجا بچه ها حفاری می نمایند و به فضا می روند ، ارواح یک هتل را تسخیر کردند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین موزه بچه ها جهان ؛ اینجا بچه ها حفاری می نمایند و به فضا می روند ، ارواح یک هتل را تسخیر کردند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موزه بچه ها جهان ؛ اینجا بچه ها حفاری می نمایند و به فضا می روند ، ارواح یک هتل را تسخیر کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید