حساسیت ها در پیشگیری از کرونا از بین نرود

به گزارش گردشگران شاد، خبرنگاران/زنجان فرماندار خرم دره گفت: حساسیت ها در پیشگیری از بیماری کرونا نباید از بین برود.

حساسیت ها در پیشگیری از کرونا از بین نرود

حجت محمدی صبح امروز (6 اردیبهشت) در جلسه ستاد هماهنگی جمع آوری کمک های دولتی و مردمی برای حمایت نیازمندان و شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا، با بیان این که با شیوع کرونا بلافاصله مبارزه و پیشگیری از این بیماری در شهرستان آغاز شد، ادامه داد: تا به امروز طبق همه پروتکل های ابلاغی اقدامات اجرا شده است.

وی با بیان این که تا اواخر اسفندماه پارسال بیمارستان امدادی ابهر به عنوان بیمارستان تعیین برای پذیرش بیماران تعیین شده بود، اظهار کرد: تقریبا از اوایل اسفند بیماران در شهرستان پذیرش شدند.

این مسئول با اشاره به این که بیمارستان بوعلی سینا تنها بیمارستان این شهرستان است، شرح داد: با توجه به نزدیکی شهرهای صائین قلعه و هیدج به خرم دره، از این شهرها نیز بیمارانی در بیمارستان بوعلی سینا پذیرش شده اند که همین امر سبب افزایش آمار خرم دره می شود.

محمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان های همسایه زنجان، اظهار داشت: با مدیریت خوب، فرایند این بیماری به صورت مطلوبی در استان مدیریت شده است.

وی با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا، یادآور شد: از نقش مردم و خیرین نیز در مبارزه با این بیماری نمی توان گذشت.

فرماندار خرم دره با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: نباید حساسیت ها در زمینه مبارزه با بیماری کرونا از بین برود، زیرا کرونا یک بیماری بی خطر نیست و همه افراد را درگیر می کند.

این مسئول با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی متعدد در این شهرستان، اضافه کرد: در واحدهای تولیدی باید همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود تا کارگران به خطر نیافتند.

محمدی با تاکید بر این که در خانه ماندن مردم و فاصله گذاری اجتماعی تا حدی در مبارزه با این بیماری موثر بوده است، گفت: باید تلاش کنیم این فرایند تداوم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حساسیت ها در پیشگیری از کرونا از بین نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساسیت ها در پیشگیری از کرونا از بین نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید