حمله به شمال بغداد با یک کشته و هفت زخمی

به گزارش گردشگران شاد، خبرگزاری خبرنگاران- منبع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن هشت نظامی و غیرنظامی بر اثر حمله مسلحانه در شمال بغداد اطلاع داد.

حمله به شمال بغداد با یک کشته و هفت زخمی

به گزارش خبرگزاری گردشگران شاد به نقل از خبرگزاری آناتولی، حاتم الجابری از افسران پلیس بغداد گفت: در حمله مسلحانه روز آدینه در منطقه الطارمیه، شمال بغداد، یک غیر نظامی کشته شد و هفت نفر دیگر از جمله سه نیروی امنیتی زخمی شدند.

حاتم الجابری اضافه نمود: زخمی های این حمله با هم فامیل هستند و یک غیر نظامی نیز بر حسب اتفاق هنگامی که در حال عبور از محل حادثه بود، تیر خورد و کشته شد.

الجابری توضیح داد، در پی وقوع این حمله مسلحانه، نیرو های امنیتی محل حادثه را محاصره و عملیات بازرسی را برای شناسایی و بازداشت مهاجمان شروع کردند.

به گفته این افسر عراقی، هیچ گروهی تا به امروز مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است با این حال وی، عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش را به دست داشتن در این حمله متهم کرد.

در ماه های اخیر فرایند حملات عناصرمسلح مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه ای بین استان های کرکوک، صلاح الدین و دیاله موسوم به منطقه مثلث مرگ، شدت یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمله به شمال بغداد با یک کشته و هفت زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به شمال بغداد با یک کشته و هفت زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید