خبرنگاران مجیدی: خودمان را برای قهرمانی آسیا آماده نموده ایم

به گزارش گردشگران شاد، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم که تیم الدحیل سخت ترین رقیب ما باشد اما چیزی که باشگاه و طرفداران استقلال می خواهند، قهرمانی است و ما هم خودمان را مهیای آن نموده ایم.

خبرنگاران مجیدی: خودمان را برای قهرمانی آسیا آماده نموده ایم

به گزارش گردشگران شاد، فرهاد مجیدی در انتها ملاقات استقلال برابر الشرطه که با پیروزی آبی پوشان به اتمام رسید، گفت: پیش بینی نموده بودیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم اما خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم زیرا می دانستیم سه روز بعد بازی سنگینی داریم. در کنترل بازی پیروز عمل کردیم. تیم الشرطه با این که 10 نفره شده بود اما خیلی خوب دوید و خوب بازی کرد و به آن ها نیز خسته نباشید می گویم.

وی اضافه کرد: همواره تجربه نشان داده که بازی کردن مقابل تیم 10 نفره سخت تر است زیرا آن ها یک بازیکن از دست داده و دیگر بازیکنان کوشش خود را برای تیم بیشتر می نمایند. این موضوع کار را برای تیم حریف سخت می نماید. آن ها خیلی بیشتر از ما دویدند اما ما منطقی بازی کردیم و نتیجه را بدست آوردیم و خودمان را به آب و آتش نزدیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برای برد امشب جشن می گیرید یا خیر، گفت: به طور قطع بله.

مجیدی در مورد شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: فکر می کنم که تیم الدحیل سخت ترین رقیب ما باشد اما چیزی که باشگاه و طرفداران استقلال می خواهند، قهرمانی است. ما و بازیکنان هم خودمان را برای این کار آماده کردیم و تمام کوشش خود را می کنیم و امیدوارم بتوانیم طرفداران را مسرور کنیم.

تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت 00:45 دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در انتها با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده فوتبال کشورمان پایان پیدا کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مجیدی: خودمان را برای قهرمانی آسیا آماده نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجیدی: خودمان را برای قهرمانی آسیا آماده نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید