هندرسون: دریافت جام قهرمانی بدون طرفداران حس عجیبی خواهد داشت

به گزارش گردشگران شاد، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول می گوید عدم حضور طرفداران در جشن اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس بعد از 30 سال از لذت آن خواهد کاست.

هندرسون: دریافت جام قهرمانی بدون طرفداران حس عجیبی خواهد داشت

به گزارش گردشگران شاد، رقابت های لیگ برتر انگلیس پس از 2 ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با 25 امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی اش در لیگ از سال 1990 را قطعی می نماید. با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت طرفداران آنها به ورزشگاه ها بازنخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان مرسی ساید هم - البته در صورتی که اصلاً مراسمی برای اهدای جام در کار باشد - بدون تماشاگران برگزار می گردد.

جردن هندرسون در این باره به شبکه رادیو بی بی سی گفت: البته که دریافت جام بدون تماشاگران احساس متفاوتی خواهد داشت چون برگزاری مراسم دریافت جام قهرمانی بدون طرفداران واقعاً عجیب است. لیگ هنوز تمام نشده است. ما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم و تا خاتمه فصل هم باید در سطحی بالا بازی کنیم چون می خواهیم فصل را به قوی ترین شکل ممکن به خاتمه برسانیم. بعد از آن هم قهرمان شویم یا هر چیزی، باید جام را بدون حضور طرفداران بگیریم و از الان خودمان را برای این شرایط آماده کنیم. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. ما هنوز در صندلی بسیار خوبی در لیگ قرار داریم.

هندرسون اضافه کرد: رخ دادن این اتفاق یعنی قهرمانی ما در لیگ برتر و ما را بسیار خشنود خواهد نمود اما بعد از آن باید به آینده چشم داشته باشیم، به زمانی که دوباره به طرفداران اجازه بازگشت به ورزشگاه داده گردد. من مطمئنم که ما می توانیم در کنار هم جشن بگیریم.

کاپیتان لیورپول درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر انگلیس هم تأکید کرد: به نظر من هر زمانی که همه برای بازگشت به زمین بازی راحت باشند و شرایط هم امن باشد، می توانیم برگردیم. کارشناسان و پزشکان هم ما را در این کار هدایت خواهند کرد. برای ما در لیورپول، فصل جاری فوق العاده بوده است. اینکه می توانیم برگردیم و همه احساس راحتی و امنیت می نمایند فوق العاده است. امیدوارم که این شرایط تا خاتمه مسابقات هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هندرسون: دریافت جام قهرمانی بدون طرفداران حس عجیبی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندرسون: دریافت جام قهرمانی بدون طرفداران حس عجیبی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید