یوونتوس آماده تلاشی دیگر برای جذب ایسکو

به گزارش گردشگران شاد، باشگاه یوونتوس بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت هافبک یوونتوس امتحان خواهد نمود.

یوونتوس آماده تلاشی دیگر برای جذب ایسکو

به گزارش گردشگران شاد، طبق ادعای سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس آماده است تا کوششی دیگر در زمینه به خدمت ایسکو از رئال مادرید داشته باشد. این هافبک اسپانیایی پیش از این هم مورد توجه این باشگاه ایتالیایی قرار داشت، اما کوشش آنها برای جذب این بازیکن بی فایده بوده است.

مائوریتزیو ساری، سرمربی حال حاضر یوونتوس علاقه زیادی به ایسکو دارد و حتی زمانی که راهنمایی چلسی را برعهده داشت، علاقه مند بود تا او را در ترکیب تیمش داشته باشد. خرید این هافبک اسپانیایی اما برای یوونتوس ارزان تمام نخواهد شد چرا که رئال مادرید برای فروش این بازیکن رقمی در حدود 70 میلیون یورو طلب خواهد نمود.

ایسکو 27 ساله که در سال 2013 از مالاگا به رئال مادرید پیوست، این فصل تنها در 5 بازی برای این تیم به میدان رفته، این در حالی است که او زیرنظر زین الدین زیدان صندلی ثابتی در ترکیب کهکشانی ها نداشته است.

قرارداد ایسکو با رئال مادرید تا خاتمه ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد و یوونتوس که به دنبال تقویت خط میانی اش است، امیدوار است پس از جذب بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و ماتیس دلیخت، این بار ایسکو را بتواند به ترکیبش اضافه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس آماده تلاشی دیگر برای جذب ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس آماده تلاشی دیگر برای جذب ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید