سریال و پخش خانگی

چرا پخش فیلم احضار متوقف شد؟

پخش سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما با عنوان احضار از روز شنبه 11 اردیبهشت ماه (18 ماه رمضان) تا چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه (22 ماه رمضان) همزمان با شب های قدر به صورت موقت، متوقف شده است.

29 خرداد 1400

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

احتمال پیوستن پریانکا چوپرا بهماتریکس4، مذاکرات نهایی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، بازیگر بالیوود در حال گفت وگو است تا به عنوان یکی از بازیگران فیلم هنوز بی عنوان ماتریکس 4 با این مجموعه همکاری کند.

21 اردیبهشت 1399

تعطیلات نوروزی دوربین ایل دا را خاموش کرد

علیرضا سبط احمدی با اعلام تعطیلی سریال ایل دا اطلاع داد که طبق روال هر ساله گروه را برای تعطیلات نوروزی و در کنار خانواده بودن تعطیل کردیم.

15 اردیبهشت 1399

20 سریال برتر یک دهه اخیر به انتخاب IMDB

خبرنگاران: گاهی اوقات صحبت کردن در مورد عصر طلایی تلویزیون بسیار ساده است، زیرا وجود پلتفرم های استریمینگ به این معناست که بودجه های کنونی برای پروژه های امروزی پرده کوچک تر می توانند با بودجه های فیلم های سینمایی بزرگ سال های گذشته رقابت کنند و بدین...

18 دی 1398

با تعریف های عمه و خاله هنرمند نمی شوی!

خانه اش انتهای کوچه ای است که با ساختمان های آجری محاصره شده است. نمای خانه ها را پیچک های سبز و سرحالی پوشانده. از کف کوچه جوی آبی می گذرد که راستا را دو تکه کرده و ما را تا دم منزلش راهنمایی می کند.

15 آذر 1398

پاسخ بهارستان نشین ها به مخالفان لایحه قانون تجارت، پراید و پژو بیشترین آمار مردودی در معاینه فنی را دارند

پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی خبرنگاران در تاریخ بیست وپنجم مهر ماه 98 را در این بسته خبری مشاهده کنید.

9 آذر 1398