آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه رازی از 27 تا 30 شهریورماه برگزار می گردد

به گزارش گردشگران شاد، آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه برای داوطلبان مرد در روز های 27 و 28 شهریورماه و برای داوطلبان زن در روز های 29 و 30 شهریورماه برگزار می گردد.

آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه رازی از 27 تا 30 شهریورماه برگزار می گردد

حسین عیدی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گردشگران شاد، در مورد برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 1399 گفت: این آزمون با شرکت 1500 داوطلب زن و مرد از استان کرمانشاه از 27 تا 31 شهریورماه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می گردد.

عیدی اضافه نمود: تعداد داوطلبین استان کرمانشاه برای شرکت در این آزمون، نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است. سال گذشته 1200 نفر داوطلب در غرب کشور بودند و سال جاری فقط در استان کرمانشاه، 1500 نفر متقاضی شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی هستند.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه برخورداری از امکانات، تجهیزات و سالن های مناسب و مدرن را از دلایل استقبال قابل توجه داوطلبان کرمانشاهی برای شرکت در این آزمون و تحصیل در دانشگاه رازی دانست و ابراز کرد: سال جاری با توجه به شرایط حساس کشور در زمینه ویروس کرونا، مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه های مادر هر استان وظیفه برگزاری این آزمون را بر عهده گرفته اند. با توجه به افزایش محسوس تعداد متقاضیان نسبت به سال گذشته و شرایط بهداشتی کنونی، برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای برگزاری هرچه شایسته تر این آزمون در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی برای داوطلبین مرد طی روز های 27 و 28 شهریورماه و برای داوطلبین زن طی روز های 29 و 30 شهریورماه در سالن های ورزشی واقع در ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه رازی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه رازی از 27 تا 30 شهریورماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه رازی از 27 تا 30 شهریورماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید