ارائه تسهیلات به دانش بنیانهای دارای ایده مقابله با کرونا

به گزارش گردشگران شاد، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور در صندوق نوآوری تصمیم گرفتیم با استفاده از ابزارها، تسهیلات و خدماتی که داریم در اسرع وقت و خارج از روال معمول اداری از شرکتهای دانش بنیان که به هر ترتیب می توانند در مدیریت و کنترل بیماری کمک کنند حمایت به عمل بیاوریم.

ارائه تسهیلات به دانش بنیانهای دارای ایده مقابله با کرونا

وی اضافه کرد: شرکت ها می توانند در زمینه طراحی و ساخت ماسک، دستگاه ها و محصولات ضد عفونی کننده، نرم افزارهای مدل سازی و شبیه سازی، کیت و دارو ایده های خود را ارائه کنند.

ملکی فر با تاکید بر حمایت از این طرح ها گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بسته های متنوعی از حمایت ها و تسهیلات برای شرکتها در اختیار دارد اما به طور خاص سه نوع خدمت برای این شرکتها را در نظر گرفته است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح نمود: خدمت نمونه سازی یکی از تسهیلات از نوع قرض الحسنه است؛ این خدمت صددرصد هزینه های تحقیق و توسعه تکمیلی روی نمونه های محصول دانش بنیان را در بر می گیرد.

ملکی فر با اشاره به دیگر خدمت صندوق نوآوری برای شرکتهای دانش بنیان که ایده دارند گفت: تسهیلات تولید صنعتی از دیگر خدمات صندوق است که به شرکتها کمک می کند ظرفیت تولیدشان را افزایش دهند یا خطوط تولید جدیدی بنا کنند.

ملکی فر بیان نمود: سرمایه در گردش نوع خدمت دیگری است که تأمین نقدینگی مورد نیاز شرکت اعم از هزینه های تولید، مواد اولیه و …که هزینه های سربار را پوشش می دهد به شرکت ها ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم گام های مؤثری در راستای کنترل بهتر بیماری ویروس کرونا به واسطه شرکتهای دانش بنیان برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه تسهیلات به دانش بنیانهای دارای ایده مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات به دانش بنیانهای دارای ایده مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید