اعلام چگونگی برنامه تمرینی استقلال در دوران قرنطینه

به گزارش گردشگران شاد، مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره برنامه های تمرینی تیمش شرح داد.

اعلام چگونگی برنامه تمرینی استقلال در دوران قرنطینه

به گزارش گردشگران شاد، صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اعلام برنامه های تمرینی آبی پوشان در روزهای قرنطینه، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم خیلی زود به حداکثر آمادگی دست یابند.

او در مورد شرایط تمرینی تیم استقلال گفت: با نظر آقای فرهاد مجیدی و مشاوره هایی که با کادرفنی انجام شد، برنامه تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شد تا در این شرایط بتوانیم تمریناتی داشته باشیم. دلیل این برنامه تمرینی این است که با توجه به دوری از شرایط مسابقه، بتوانیم بازیکنان را در سطحی از آمادگی نگه داریم تا فصل اگر ادامه پیدا کرد و یا حتی فصل سرانجام یافت و به فصل بعدی رفتیم، با آغاز تمرینات به میزان آمادگی بازیکنان اشراف داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه نمود: به همین منظور به بازیکنانی که در تهران بودند، با هماهنگی باشگاه GPS داده می گردد و بعد از هر دو جلسه تمرین این GPS ها بازگردانده می گردد و اطلاعات دانلود می گردد و گزارش تمرینی تهیه خواهد شد. برای بازیکنانی که در بیرون از تهران هستند هم در حال تدارک سیستمی هستیم که بازیکنان با استفاده از شارژرها و دانلودرهای تکی بتوانند به صورت روزانه آمار GPS خود را آپلود نمایند و در اختیار کادرفنی قرار دهند تا بتوانیم همه بازیکنان را در سطح حداقلی آمادگی داشته باشیم تا در صورت آغاز تمرینات از مصدومیت های احتمالی جلوگیری کنیم و بدانیم تمرینات را از چه سطحی آغاز کنیم.

مصطفوی در سرانجام توضیح داد: در این راستا بازیکنان تیم به ویژه وریا غفوری کاپیتان تیم و سایر عظیم های تیم مثل چشمی و حسینی با ما همکاری خوبی داشتند و امیدواریم این تمرینات بتواند یک آمادگی نسبی برای همه بازیکنان استقلال تا آغاز مجدد تمرینات ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام چگونگی برنامه تمرینی استقلال در دوران قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام چگونگی برنامه تمرینی استقلال در دوران قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید