انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان

به گزارش گردشگران شاد، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه باید پلتفرم باید در اختیار مشترک باشد، گفت: رسالت ما این است که هر مشترک باید بتواند میزان خدمات و به طور مثال حجم اینترنتی که احتیاج دارد را خودش انتخاب کند.

انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی گردشگران شاد با بیان اینکه در حال کوششیم تا کیفیت خدمات را افزایش دهیم،گفت: یکی از اهداف ما در راستای خدمات نوین به مشترکان در سراسر کشور این است که پلتفرم باید در اختیار مشترک باشد به این معنی که مشترکان خودشان اپراتور مورد نظرشان را انتخاب کند اما متأسفانه همچنان دخالت وجود دارد.

هر مشترکی باید بتواند میزان خدمات و حجم اینترنت را خودشان انتخاب نمایند

وی اضافه کرد: اگر هر مشترکی بتواند میزان خدمات و به طور مثال حجم اینترنتی که احتیاج دارد را خودش انتخاب کند درواقع ما به رسالت و ایده آلی که به دنبال آن هستیم خواهیم رسید این در حالی است که گام های خوبی در این زمینه برداشته ایم و در حال کوششیم تا کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

حجم اینترنت مشتریان تغییر نمی کند

فلاح جوشقانی توضیح داد: اکنون اطلاعات و شکایات مردم همانند گذشته در سراسر کشور به وسیله شماره 195ثبت و رسیدگی می گردد اما ما در سامانه نت سنج پلاس نظرات مردم را در جمع بندی که انجام می دهیم در حال کوشش هستیم که اجازه ندهیم اپراتورها به طور ساختار یافته حجم مشتری را تغییر دهند.

اپراتورها افزایش قیمت نخواهند داشت

وی ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برنامه ریزی و گام های خوبی که برداشته ایم اجازه افزایش قیمت رابه اپراتورهای موبایل نمی دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید