اخبار سیاسی

حاجی میرزایی: عید سعید فطر، عید رهایی از خود است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

30 خرداد 1400

لهستان سفیر بلاروس را احضار کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه لهستان، سفیر بلاروس در ورشو را به دنبال حادثه فرود اضطراری هواپیمای مسافربری رایان ایر و بازداشت یکی از مخالفین دولت مینسک، احضار کرد.

23 خرداد 1400

همتی: دولت باید سرمایه گذار پیشران در اقتصاد باشد نه مداخله گر

تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تاکید کرد سیاست درست، کنارگذاشتن دولت از اقتصاد نیست، دولت در هیچ جای دنیا کنار نرفته، نه در چین، نه در اروپا و نه حتی در آمریکا، بلکه دولت باید حضور جدی داشته باشد.

21 خرداد 1400

باید مهرماه به آموزش حضوری برگردیم، واکسیناسیون تمامی دانشجویان تا اواخر شهریور

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از واکسیناسیون تمامی دانشجویان دو حوزه وزارت بهداشت و علوم تا اواخر شهریور ماه اطلاع داد و گفت: آموزش مجازی به دانشجویان ضربه وارد نموده و ما باید هر چه زودتر به شرایط عادی آموزش که همان حضور دانشجویان در دانشگاه ها...

21 خرداد 1400

اشعار رضا اسم خانی در مجموعه غزل چهل برگ رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران در زنجان، مجموعه غزلچهل برگ سروده رضا اسم خانی از شاعران جوان و فعال استان با حمایت حوزه هنری زنجان چاپ و منتشر شد.

8 خرداد 1400

روابط تهران و زاگرب در حوزه گردشگری و ورزش توسعه می یابد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، روابط تهران و زاگرب در حوزه گردشگری و ورزش توسعه می یابد.

6 خرداد 1400

درخواست جمهوریخواهان کنگره درباره شفافیت برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، جمهوریخواستار عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور خواستار آن شدند که دولت دموکرات واشنگتن راهبردی دقیق و جزء به جزء برای مطمئن شدن از شفافیت برنامه...

4 خرداد 1400

ابراز نگرانی بایدن و مرکل از تنش ها در شرق اوکراین

رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان در تماس تلفنی، ضمن ابراز نگرانی از تنش های روسیه و اوکراین، بر تداوم اقدامات حمایتی جهت برقراری صلح در افغانستان تاکید کردند.

2 خرداد 1400

اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت

با بالا دریافت موج چهارم کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی زمزمه های طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس مطرح شده است. با این حال هیات رئیسه مجلس این خبر را شایعه خوانده است.

31 اردیبهشت 1400

نایجل فاراژ: هیچ کس کاریزمای ترامپ را ندارد

نایجل فاراژ، بنیانگذار حزب بریگزیت انگلیس نشست نیم ساعته روز دوشنبه خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در محل اقامتگاه وی در مارالاگو را یک نشست دوستان خواند که متمرکز بر عناوین مرتبط با شاهزاده فیلیپ و ملکه انگلیس، فرایند توزیع واکسن در انگلیس...

28 اردیبهشت 1400

هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح کرد که هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد.

26 اردیبهشت 1400

بان کی مون، گوترش را از پرداختن مستقیم به مقوله میانمار بر حذر داشت

دبیرکل سابق سازمان ملل به گوترش تاکید نمود تا از پرداختن به صورت مستقیم به مقوله میانمار برای اجتناب از افزایش خشونت های پسا کودتا اجتناب کند.

25 اردیبهشت 1400

انتشار 5 اثر پژوهشی جدید با موضوع کرونا توسط پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضاییه 5 اثر علمی - پژوهشی جدید با موضوع چالش های حقوقی داخلی و بین المللی ناشی از شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.

19 اردیبهشت 1400

حریری مسئولیت لغو سفر دیاب را نپذیرفت

ایسنا نوشت:دفتر رسانه ای سعد حریری با صدور بیانیه ای هر گونه دخالت در لغو سفر دیاب به عراق را رد کرد. همچنین یک مقام عراقی در دفتر نخست وزیر عراق با رد شایعات مطرح شده در رسانه های لبنان، علت تعویق سفر نخست وزیر لبنان به این کشور را توضیح داد.

17 اردیبهشت 1400

عراقچی: دست ما در مذاکره پُر است

معاون وزیر امور خارجه گفت: اگر مذاکره در وین در آن مسیری که ما می خواهیم جلو برود و بتوانیم سریع تر به فهرست تحریم هایی که آمریکا باید بردارد، برسیم طبیعی است که مذاکره ادامه پیدا می نماید.

15 اردیبهشت 1400

رایزنی نخست وزیر عراق با ولیعهد امارات درباره موضوعات منطقه

به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، ملاقات و گفتگوی مصطفی الکاظمی با محمد بن زاید آل نهیان معاون فرمانده کل قوا و ولیعهد امارات امروز یکشنبه در کاخ الوطن ابوظبی برگزار گردید.

15 اردیبهشت 1400

میزان افزایش حقوق و مالیات دریافتی از آن ها

افزایش 25 درصدی و حداقل دریافتی 3.5 میلیون تومانی کارکنان و بازنشستگان در سال جاری با پرداخت تا 35 درصدی مالیات به صورت پلکانی همراه است.

14 اردیبهشت 1400

احتمال احیای برجام در 45 روز آینده چقدر است؟!

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره نتایج مذاکرات سه روزه وین گفت: نتیجه ای که تا به امروز به آن رسیده ایم، این است که در راستا درستی هستیم. سید عباس عراقچی با بیان این که کوشش های هر دو گروه کاری تحریم ها و اقدامات ایران خوب بود، اضافه نمود: همچنان احتیاج...

11 اردیبهشت 1400

سفیرصربستان به دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران رفت

تهران (پانا) - سفیر صربستان و رئیس فدراسیون بسکتبال ایران بر همکاری های دو جانبه در بسکتبال دو کشور تاکید کردند.

7 اردیبهشت 1400

مذاکرات کنگو درباره سدالنهضه باخت

به گزارش خبرنگاران، خبرنگار الجزیره از کینشاسا پایتخت کنگو از خاتمه نشست مربوط به سد النهضه بدون هیج نتیجه ای اطلاع داد.

5 اردیبهشت 1400
تعداد: (185)