اخبار مجلس

اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت

با بالا دریافت موج چهارم کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی زمزمه های طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس مطرح شده است. با این حال هیات رئیسه مجلس این خبر را شایعه خوانده است.

31 اردیبهشت 1400

انتشار 5 اثر پژوهشی جدید با موضوع کرونا توسط پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضاییه 5 اثر علمی - پژوهشی جدید با موضوع چالش های حقوقی داخلی و بین المللی ناشی از شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.

19 اردیبهشت 1400

میزان افزایش حقوق و مالیات دریافتی از آن ها

افزایش 25 درصدی و حداقل دریافتی 3.5 میلیون تومانی کارکنان و بازنشستگان در سال جاری با پرداخت تا 35 درصدی مالیات به صورت پلکانی همراه است.

14 اردیبهشت 1400

محتمل است مجلس بودجه دودوازدهم برای سال آینده تصویب کند خبرنگاران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محتمل است که مجلس یک بودجه دو دوازدهم تصویب کند و رسیدگی لایحه کلی بودجه را به سال آینده ارجاع دهد تا دولت از اردیبهشت به بعد بودجه جدید را اعمال کند.

7 فروردین 1400

نظر رئیس مجلس درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب درخواست نمایندگان برای آنالیز اولویت دار طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس، توضیح داد: به عنوان اولین امضاکنندۀ طرح شفافیت، اولین موافق تصویب اولویت آنالیز آن هم بودم تا به وعدۀ خود عمل نموده باشم.

16 اسفند 1399

تمدید حضور نیروهای مسلح ترکیه در خلیج عدن

تمدید یک ساله مدت ماموریت نیروی دریایی ترکیه در خلیج عدن به تصویب مجلس این کشور رسید.

5 اسفند 1399

ممنوعیت های سفر تغییر نموده است؟

با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان ها و جریمه خودرو ها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می گردد که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟

12 بهمن 1399

هشدار قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا درباره کوتاهی در توزیع کالای مورد نیاز مردم

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه شماره 3 خود ضمن تقدیر از روشنگری ها و آگاهی بخشی رسانه های مختلف و تلاش اصحاب شریف رسانه، فعالان فضای مجازی و دست اندرکاران رسانه ملی نسبت به هرگونه کوتاهی در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم منجر به ایجاد صف و...

6 دی 1399

زمان انتها محدودیت شهر ها منوط به تغییر شرایط شد

در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و در پاسخ به پیگیری های مردمی و مطالبات افکار عمومی در راستای قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس منحوس کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور اطلاعیه شماره 2 خود را در مورد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت...

1 دی 1399

خبرنگاران صالحی: دوقطبی سازی در اعضای ستاد ملی به دور از منافع ملی است

تهران- خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: دوقطبی سازی در اعضای ستاد ملی، نادرست، غیر اخلاقی و به دور از منافع ملی است.

24 آذر 1399

سلامت روستاییان اطراف صفیره، در هاله ای از دود

خبرنگاران/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز با تاکید بر لزوم رفع مسائل بهداشتی محل دفن پسماندهای شهرداری اهواز، سلامتی ساکنین روستاهای مجاور را اولویت مجموعه بهداشت دانست.

8 آذر 1399

درخواست روحانی از لاریجانی در پرونده قرارداد 25 ساله ایران و چین

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی مسئول اجرای سند همکاری ایران و چین شده است؟ گفت: آقای لاریجانی از زمانی که رئیس مجلس بود و سفری هم که به چین داشت، موضوع سند 25 ساله را دنبال می کرد.

30 آبان 1399

انتقاد نمایندگان نباید توام با ادبیات تند و بی اخلاقی باشد

یک وکیل دادگستری گفت: انتقاد حق نمایندگان مجلس است، همانطور که حق عموم مردم است اما نباید این انتقاد توأم با ادبیات تند و بی اخلاقی باشد زیرا جایگاه و تریبون مجلس امانتی در دست نمایندگان مجلس است.

17 آبان 1399

مصوبه اخیر شورای عالی بورس تخلف محرز است ، خدشه به اعتماد مردم را پیگیری می کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوبه اخیر شورای عالی بورس را تخلف قانونی دانست و گفت: هر گونه خدشه به اعتماد مردم از طرف دولت و دستگاه های دولتی و سایر افراد توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

4 آبان 1399

هدف ما مچ گیری نیست، اولویت اول مجلس شورای اسلامی، نظارت است

رئیس مجلس با بیان اینکه هدف ما مچ گیری نیست،گفت: اگر جایی تخلف و یا کم کاری باشد، بر اساس قانون پیگیری می کنیم.

30 مهر 1399

اجرای برنامه های سالگرد دفاع مقدس با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب

خبرنگاران/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رویکرد عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

8 مرداد 1399

مجازات تخلف مأموران مالیاتی تعیین شد

به گزارش تجارت نیوز، نمایندگان مجلس در ادامه بررسی جزئیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده ماده 65 این لایحه را تصویب کردند.

27 خرداد 1399

اعلام تعطیلی مدارس درباره پیشگیری از کرونا با وزارت بهداشت است

اعلام تعطیلی مدارس در مورد پیشگیری از شیوع کرونا بر عهده وزارت بهداشت است و قرار است دیگر آموزش و پرورش این تعطیلی ها را اعلام نکند.

23 فروردین 1399

بودجه دانشگاه فنی وحرفه ای با شاخص های کیفی آموزش عالی فاصله دارد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اظهار نگرانی از اعتبارات مشخص شده برای این دانشگاه در لایحه بودجه سال 99، گفت: مسئولانی که بودجه در اختیار آن هاست، باید از حرف به عمل روی بیاورند.

2 اسفند 1398

اقدام ضد ترکیه مجلس سنا آمریکا موجب خشم آنکارا شد

فارس نوشت: وزارت خارجه ترکیه شامگاه سه شنبه به تصویب طرح تحریم این کشور ذیل لایحه بودجه نظامی سال 2020 آمریکا در مجلس سنای این کشور، واکنش نشان داد.

15 بهمن 1398
تعداد: (22)