به علت خشونت علیه زنان؛ اسطوره منچستر یونایتد بازداشت شد

به گزارش گردشگران شاد، تهران (پانا) - کاپیتان افسانه ای منچستر یونایتد که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش است توسط پلیس شهر منچستر بازداشت شد.

به علت خشونت علیه زنان؛ اسطوره منچستر یونایتد بازداشت شد

به گزارش sportbible، رایان گیگز اسطوره منچستر یونایتد به اتهام حمله به نامزدش کیت گریویل توسط پلیس منچستر بازداشت شده است.

پلیس پس از گزارش ایجاد مزاحمت در ساعت 10 شب یکشنبه شب به خانه 1.7 میلیون پوندی گیگز در شهرک وزلی رسید و رایان گیگز به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا به او تفهیم شد که متهم به آسیب بدنی به نامزدش است اما فعلا با قرار وثیقه تا انتها یافتن تحقیقات آزاد است.

سخنگوی پلیس منچستر درباره این موضوع گفت: پلیس در ساعت 10:05 یکشنبه شب با گزارش آزار و اذیت روبرو شد و با مراجعه به محل زنی در حدود 30 ساله را دید که دچار جراحات جزئی شده اما نیازی به در درمان نداشت. در همین ارتباط مردی 46 ساه به اتهام حمله به این زن و با بندهای 39 و 47 قانون دستگیر شد.

همچنین اتحادیه فوتبال ولز هم به بازداشت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور اینگونه واکنش نشان داده است: اتحادیه از ادعایی که درباره رایان گیگز شده آگاهی کامل دارد اما فعلا اظهار نظری درباره این موضوع نخواهد داشت.

البته این در حالی است که رایان گیگز تمامی اتهامات را در این موضوع رد کرده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "به علت خشونت علیه زنان؛ اسطوره منچستر یونایتد بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به علت خشونت علیه زنان؛ اسطوره منچستر یونایتد بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید