تارتار: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد، فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد

به گزارش گردشگران شاد، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد و گل های زیادی را در طول فصل به ثمر رسانده است.

تارتار: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد، فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد

به گزارش گردشگران شاد از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: با تیمی بازی داریم که خط حمله بسیار خوبی را دارد و گل های زیادی را در طول فصل به ثمر رسانده اند و یک ضعف هایی در خط دفاع پیکان وجود دارد که باید استفاده کنیم. همواره با تیم هایی که پایین جدول هستند به مراتب سخت تر از بازی های دیگر است و ما باید خیلی بیشتر کوشش کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.

وی گفت: اتفاقات اخیر در خصوص شیوع کروناویروس که به مردم کشورمان سرایت نموده و همه نگران هستند و تمرکز را از جامعه گرفته و ورزشکاران از این قاعده مستثنی نیستند و امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقه یک تصمیم خوبی بگیرند و هیچ چیزی مهمتر از جان انسانها نباشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعلام کرد: ما ورزشکاران هم خانواده داریم و خانواده ها نگران هستند به هر حال من فکر می کنم بهترین تصمیم تعطیلی فوتبال است و همین جا باید فوتبال را تمام نمایند نه اینکه به تعویق بیفتد و اگر قرار است به تعویق بیفتد تیم ها باید تمرین نمایند و همین مسائل و انتقال این ویروس صورت می گیرد.

تاتار ادامه داد: من فکر می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد و تقریبا دو سوم بازی ها اجرا شده و هر تیمی بر اساس لیاقتش در جدول رده بندی قرار گرفته است و من فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد و حتی مربیان تیم های مدعی راضی نیستند که جام بگیرند و خودشان و خانواده شان دچار مشکل شوند.

وی اضافه کرد: تیم هایی هم که در خطر سقوط هستند آن هم راه حل دارد حتی می توانند کاری نمایند که مسابقات با 18 تیم برگزار گردد و حتی می توانند تیم هایی که خیلی بدهکار هستند از گردونه مسابقات حذف نمایند و برای تمام کردن مسابقات راه حل زیادی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: فوتبال بدون طرفداران واقعا تصمیم اشتباهی است و همه مسابقات به صورت بازی های محبت آمیز است و هیچ شور و ذوقی وجود ندارد و ما دوست نداریم بدون طرفدار بازی کنیم و اگر قرار است طرفدارانمان نباشند بازی نکنیم بهتر است.

تارتار در خصوص اینکه آیا محروم و مصدومی برای بازی مقابل پیکان دارید، اعلام کرد: بچه ها ما تمرکز لازم را ندارند و کوچکترین علائم سرماخوردگی باعث می گردد بازیکنان دور شوند از همدگیر و استرس وجود دارد. اصلا تمرکزی برای بازی ها وجود ندارد و امیدوارم مسئولان کشور تصمیمات خوبی بگیرند.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد، فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد، فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید