تصویب 7 طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه با اعتبار 3هزارمیلیارد ریال

به گزارش گردشگران شاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از تصویب هفت طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری با اعتبار پیشنهادی 3هزارمیلیارد ریال تصویب شد.

تصویب 7 طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه با اعتبار 3هزارمیلیارد ریال

به گزارش گردشگران شاد و به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه امید قادری امروز شنبه 5 بهمن در نشست چهاردهمین جلسه کمیته فنی و سرمایه گذاری این اداره کل گفت: مهم ترین این طرح ها ساخت یک هتل پنج ستاره بین المللی است.

او افزود: موافقت اصولی دو مجتمع گردشگری، دو رستوران بین راهی و دو محوطه گردشگری با سرمایه گذاری 200میلیارد ریال صادر شد.

او در ادامه شرح داد: در این کمیته موافقت اصولی برای هتل 5 ستاره به ارزش 2800میلیارد ریال مطرح شد که به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری و بر اساس آیین نامه ها و دستورالعمل، ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری به معاونت سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ارجاع داده شد.

قادری تسهیل و تسریع در صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری را در یک ساله گذشته بسیار موفقیت آمیز خواند و این امر را نتیجه تدابیر مدیریتی اداره کل در تشکیل کمیته های فنی و سرمایه گذاری و ایجاد امکانات ثبت در سامانه موافقت اصولی و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مسائل سرمایه گذار دانست.

منبع: میراث آریا

به "تصویب 7 طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه با اعتبار 3هزارمیلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 7 طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه با اعتبار 3هزارمیلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید