جلوگیری از ورود گردشگران به بندرعباس

به گزارش گردشگران شاد، فرماندار بندرعباس گفت: با تشدید کنترل ها در مبادی ورودی این شهر، ده ها مسافر با خودروهایشان برگشت داده شده اند.

جلوگیری از ورود گردشگران به بندرعباس

به گزارش گردشگران شاد به نقل از فارس، عزیزاله کناری صبح امروز 2 فروردین در بندرعباس اظهار کرد: هر چند که شهرستان بندرعباس، استان هرمزگان فاقد مرز مشترک با دیگر استان های کشور است ولی روزانه تعداد قابل توجهی خودرو که به هشدارها توجه نمی نمایند و قصد ورود به این شهرستان دارند توسط تیم های رصد در ورودی های شهر برگشت داده می شوند.

وی اضافه نمود: در 29 اسفند 228 خودرو مسافران که قصد ورود به این شهرستان را از راستا شمال استان را داشتند، برگشت داده شدند و از ورودشان به شهرستان ممانعت به عمل آمد.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: همچنین در همین روز 5 دستگاه خودروی مسافران از راستا غربی و 12 دستگاه از راستا شرقی برگشت داده شدند.

کناری گفت: در اولین روز سال جدید نیز 208 خودروی مسافرانی که بدون توجه به هشدارها قصد سفر به بندرعباس و استقرار در این شهر را داشتند نیز با رصد دقیق و گفت وگو با آنان به شهرهایشان برگشت داده شدند.

وی بیان نمود: قطار ورودی چهارشنبه 28 اسفندماه با ظرفیت 280 نفر فقط 8 مسافر داشت و قطار روز 5شنبه 29 فروردین نیز 7 مسافر و دیروز هم ورودی قطار مسافری نداشتیم.

فرماندار بندرعباس تاکید نمود: هیچ خدماتی در شهر به مسافران نوروزی ارائه نخواهد شد و بازارها تعطیل و بندر شهید حقانی نیز صرفا به ساکنان جزایر آنهم به طور محدود خدمات ارائه می نماید.

کناری گفت: به هیچ وجه اجازه برپایی چادر در بوستان های شهر را به هیچ کس نخواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلوگیری از ورود گردشگران به بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از ورود گردشگران به بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید