خادم الشریعه: پرچمداری کاروان ایران، انگیزه ام را برای موفقیت بیشتر کرد، برای مدال آوری تلاش می کنم

به گزارش گردشگران شاد، پرچمدار کاروان ایران در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از وظیفه ای که به روی دوش او گذاشته شده، ابراز خوشحالی کرد.

خادم الشریعه: پرچمداری کاروان ایران، انگیزه ام را برای موفقیت بیشتر کرد، برای مدال آوری تلاش می کنم

ساراسادات خادم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گردشگران شاد، درباره انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا گفت: این خبر ساعتی قبل به من داده شد که بسیار شاد کننده بود. انتخابم به عنوان پرچمدار باعث می شود که با انگیزه بیشتری در این بازی ها شرکت کنم تا به موفقیت برسم.

وی اضافه نمود: پس از حذف شطرنج از بازی های آسیایی، بازی های داخل سالن تنها فرصت برای حضور در چنین رویدادهایی است. شطرنج در این رقابت ها برای همه کشورها اهمیت بسیار زیادی دارد و فکر می کنم حریفان با قدرت در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.

پرچمدار کاروان ایران ادامه داد: مسابقات در سه بخش برگزار می شود که ایران در بخش تیمی از شانس خوبی برای ایستادن روی سکو برخوردار است. در بخش انفرادی نیز بین 6 یا 7 ورزشکار هستم که تلاش می کنم مدال آور باشم تا شیرینی پرچمداری ام نیز بیشتر شود.

منبع: تسنیم

به "خادم الشریعه: پرچمداری کاروان ایران، انگیزه ام را برای موفقیت بیشتر کرد، برای مدال آوری تلاش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خادم الشریعه: پرچمداری کاروان ایران، انگیزه ام را برای موفقیت بیشتر کرد، برای مدال آوری تلاش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید