خبرنگاران بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد

به گزارش گردشگران شاد، مشهد- خبرنگاران- رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این اداره کل اعلام آمادگی نموده تا اسناد ارزشمند خود را در قالب عکس، فیلم، صوت، وصیت نامه شهدا و دیگر اقلام فرهنگی برای فراوری محتوا در اختیار رسانه ها قرار دهد.

خبرنگاران بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد

مهدی طوریان روز سه شنبه در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در گفت وگو با خبرنگار گردشگران شاد اضافه نمود: تا کنون از سوی رسانه ها به این درخواست پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به لغو همه برنامه های مربوط به روز شهید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش از این در مکاتبه با رسانه های مختلف فعالیت درموضوع ایثار و شهادت را خواهان شده بودیم که متاسفانه پاسخی در این زمینه به دست ما نرسیده است.

رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: متولیان فضای مجازی استان در نهادهای اجتماعی، روزنامه ها و رسانه های مجازی در مورد ترویج فرهنگ و ایثار شهادت عملکرد ضعیفی داشته اند.

طوریان اضافه نمود: محیط غیررسمی فضای مجازی به ویژه در شبکه اجتماعی تلگرام نه تنها به موضوع ایثار و شهادت بی توجه است بلکه فراوری محتوای آن بیشتر در خدمت نا امیدی و بدبین کردن مردم به آینده انقلاب و کشور است لذا از دست اندرکاران رسمی فضای مجازی در استان می خواهیم با توجه به ارتباط خوبی که با مردم برقرار نموده اند لااقل در این ایام به فراوری محتوای مرتبط با شهدا بپردازند.

وی اضافه نمود: به همین دلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جهت انجام رسالت خود از رسانه های فعال در حوزه ترویج ایثار و شهادت که در ایام منتهی به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مطالبی در مورد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتشر نمایند قدردانی می نماید.

رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:این مطالب می تواند در حوزه ایثار اجتماعی، اخلاق، خصوصیات شهدا و سایر مسائل مربوط به شهدا و ایثارگران منتشر گردد.

22 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358 در تقویم رسمی کشور به نام روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است.

خراسان رضوی 17 هزار و 279 شهید، 49 هزار و 488 جانباز و سه هزار و 396 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید