خبرنگاران فرماندار: پنج هزار و 19 شغل در همدان ایجاد شده است

به گزارش گردشگران شاد، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان از تحقق 80 درصدی اشتغال شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز برای پنج هزار و 19 نفر در سطح شهرستان شغل ایجاد شده است.

خبرنگاران فرماندار: پنج هزار و 19 شغل در همدان ایجاد شده است

به گزارش گردشگران شاد، حسین افشاری روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: تعهد اشتغال همدان در سالجاری 6 هزار و 296 نفر تعیین شده است که با کمک دستگاه های اجرایی و بانکها تا به امروز بخش اعظم آن محقق شده است.

او تاکید کرد: آمار اشتغال به صورت منظم و مستمر توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ثبت می شود.

فرماندار همدان افزود: از آمار فوق سه هزار و 600 نفر بیمه شده اجباری جدید هستند که معادل 72 درصد اشتغال ایجاد شده در سالجاری است.

افشاری با اشاره به اقدامات فرهنگ سرای کسب و کار گفت: حمایت از کسانی که در زمینه مشاغل خرد و خانگی آموزش می بینند باید توسط دستگاههای اجرایی مربوطه به صورت ویژه انجام شود.

بازنگری طرح جامع شهر همدان در کاهش نرخ بیکاری و مسکن تاثیر دارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود مسائل اقتصادی و اعتباری همه طرحهای عمرانی و اقتصادی مهم ما در مرکز استان با زمانبندی تعیین فعال است.

حمیدرضا حاج بابایی با بیان اینکه همدان به یک کارگاه کار بزرگ تبدیل شده است افزود: جذب اعتبارات ملی باید از اولویت های مدیران استان همدان باشد تا طرح های عمرانی در حال اجرا شتاب بگیرد.

او یادآوری کرد: پیگیر طرح جامع شهر همدان هستیم تا از این طریق یک هزار و 500 هکتار به محدوده شهر همدان اضافه شود.

کاهش قیمت مسکن و ایجاد افزون بر سه هزار شغل در زمینه های مختلف از تاثیرات بازنگری طرح جامع شهر همدان است که حاجی بابایی به آنها اشاره کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: پنج هزار و 19 شغل در همدان ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: پنج هزار و 19 شغل در همدان ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید