خبرنگاران مدارس استان و شهر تهران چهارم و پنجم اسفند تعطیل است

به گزارش گردشگران شاد، تهران - خبرنگاران - تمامی مدارس شهرستان های استان تهران و پایتخت روزهای یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم اسفندماه) به دلیل ضدعفونی فضای آموزشی برای مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تعطیل است.

خبرنگاران مدارس استان و شهر تهران چهارم و پنجم اسفند تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گردشگران شاد اظهارداشت: این تصمیم به علت آماده سازی و ضدعفونی فضای آموزشی اتخاذ شده تا دانش آموزان در روزهای آینده در امنیت کامل در مدارس حضور پیدا نمایند.

مسعود ثقفی گفت: بر این اساس فردا و پس فردا یکسری ضدعفونی های و مسایل مرتبط با شرایط مدرسه انجام می گردد تا در روزهای آینده اگر شرایط فراهم بود دانش آموزان در مدارس حضور پیدا نمایند.

همچنین رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: تمام مدارس شهرستان های استان تهران فردا و پس فردا تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، عباس معبودی اضافه نمود: به جهت آماده سازی و ضدعفونی مدارس شهرستان های استان تهران، همه مدارس این استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه امسال تعطیل شده است.

وی، علت این تعطیلی را آماده سازی مدارس برای حضور توام با سلامت دانش آموزان در مدارس اعلام کرد و اظهارداشت: اقداماتی چون ضدعفونی و مسائل مرتبط با بهداشت مدرسه برای آن است که بتوانیم در روزهای بعد اگر شرایط فراهم بود، دانش آموزان در مدرسه حاضر شوند.

شمار کل مبتلایان کرونا در چین به 77 هزار و 928 نفر در سراسر دنیا رسید که 76 هزار و 288 نفرشان چینی هستند.

در این میان دو هزار و 362 نفر جان باخته اند که دو هزار و 345 نفر آن ها در چین بوده است.

از میان جمع مبتلایان 20 هزار و 861 نفر نیز درمان شده اند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به 28 نفر و تعداد افراد فوت شده به 5 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدارس استان و شهر تهران چهارم و پنجم اسفند تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس استان و شهر تهران چهارم و پنجم اسفند تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید