خبرنگاران هراتیان: ایفمارک توان خدمت به ورزش کشورهای همسایه را دارد

به گزارش گردشگران شاد، تهران- خبرنگاران- مدیر ایفمارک گفت: مجموعه ایفمارک نهادی جوان و نوپا است اما اطمینان دارم در آینده نه تنها به ورزش ایران بلکه به کشورهای همسایه خدمت رسانی می نماید.

خبرنگاران هراتیان: ایفمارک توان خدمت به ورزش کشورهای همسایه را دارد

به گزارش گردشگران شاد، زهره هراتیان درباره فلسفه شکل گیری ایفمارک گفت: از سال 2015 ایران جز مراکز مورد تایید فیفا نهاده شد و در حدود 500 هزار دلار برای ما تجهیزات ارسال شد. همچنین با بخشی از تجهیزاتی که در آن موقع تعریف نموده بودیم پروژه ایفمارک تکمیل شد.

او اشاره ای به اختلاف کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی با ایفمارک داشت و اضافه نمود: اختلاف بر سر ساختمان مسائل دیگری بود و هیچ کس نمی تواند ادعا کند آن 500 هزار دلار برای تیم ملی بوده است.

وی ادامه داد: ایفمارک فعلا جوان و نوپاست و به زمان احتیاج دارد اما این نوید را خواهم داد که در آینده به کشورهای همسایه هم خدمت می دهد.

او در گفت وگویی گفت: بخش اقتصادی ایفمارک زیر مجموعه سازمان لیگ است. اما در بخش معاینات پزشکی زیر نظر فیفا هستیم و بعضی معاینات را نیز خودمان اضافه می کنیم. این یک کار بین المللی است و احتیاج به تکنولوژی جدید دارد. در زمان هایی که درباره تشخیص ایفمارک نظر متضاد باشد کمیسیون پزشکی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به تشخیص ایفمارک درباره مصدومیت ها گفت: ایفمارک نمی گوید اگر کسی رباط صلیبی اش پاره است بازی نکند بلکه به مدیرعامل باشگاه می گوید که بازیکنی که شما می خواهید با او قرارداد ببندید چه مشکلاتی دارد. نقش ما اطلاع رسانی به باشگاه است تا از نظر اقتصادی با مشکل روبه رو نگردد. برای هر تشخیص سه تا چهار میلیون تومان می گیریم.

هراتیان در ادامه صحبت هایش درباره استفاده از قلیان و سیگار و فعالیت هایی در این زمینه، عنوان نمود: دخانیات باعث سرطان می گردد و بازیکن حرفه ای باید از استعمال آن پرهیز کند زیرا برای سلامتی ضرر دارد. وظیفه باشگاه ها است که بندی تعریف نمایند که بازیکن رفتاری که بدآموزی داشته باشد انجام ندهد. البته گاهی اوقات تنباکو آلوده به حشیش بوده و حشیش هم جزو مواد ممنوعه است به همین دلیل ورزشکار باید مراقب باشد.

او همچنین گفت: فدراسیون پزشکی پروتکلی را ابلاغ کرد و ما آن را در اجرا کاربردی تر کردیم. براساس همان تیم ها تست می گیرند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هراتیان: ایفمارک توان خدمت به ورزش کشورهای همسایه را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هراتیان: ایفمارک توان خدمت به ورزش کشورهای همسایه را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید