خداحافظی بانگا با سویا: مجبورم تیم زندگی ام را ترک کنم

به گزارش گردشگران شاد، هافبک آرژانتینی سویا با انتها کار تیمش در این فصل از فوتبال اروپا، با باشگاه آندلسی خداحافظی کرد.

خداحافظی بانگا با سویا: مجبورم تیم زندگی ام را ترک کنم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گردشگران شاد، تیم فوتبال سویا شب گذشته (جمعه) در فینال رقابت های لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 2 بر اینتر غلبه کرد و برای ششمین بار فاتح این رقابت ها شد. این سومین قهرمانی بود که هافبک آرژانتینی سویا، اوِر بانگا در لیگ اروپا کسب کرد و بهانه ای برای یک جدایی باشکوه میان او و تیم آندلسی شد.

بانگا در دو دوره برای سویا بازی کرد. او ابتدا سال 2014 به این تیم پیوست و تا سال 2017 در آن بازی کرد. سپس یک سال به اینتر پیوست و بعد از سپری کردن روزهایی کم فروغ در نراتزوری دوباره به سویا برگشت. اکنون دومین دوره حضور این بازیکن 32 ساله در رامون سانچس پیسخوان هم به سرانجام رسیده و او قرار است دوران بازی اش را در تیم الشباب عربستان ادامه دهد.

بانگا در سرانجام بازی به شبکه مویستار گفت: من هیچ واژه ای برای توصیف احساسات و شادی ام ندارم و در عین حال کمی هم غمگین هستم چرا که باید باشگاه زندگی ام را ترک کنم، هر چند که با احساس رضایت این کار را می کنم. به لطف کمک هم تیمی هایم من با کسب یک جام دیگر از سویا جدا می شوم، در حالی که سرم را بالا می گیرم. می خواهم از تمام بازیکنان سویا با خاطر اینکه به من کمک کردند یک جام دیگر ببرم، همینطور از اعضای کادر فنی به خاطر به اوج رساندن تیم مان تشکر کنم.

هافبک آرژانتینی سویا اضافه کرد: حالا می خواهیم از این قهرمانی لذت و جام را به شهر سویل ببریم، اگرچه در این بازی هواداران در کنار ما نبودند اما ما احساس می کردیم که آنها کاملاً نزدیک به ما هستند.

با وجود عملکرد خوب و تأثیرگذار بانگا در موفقیت های این فصل سویا، باشگاه حاضر به تمدید قرارداد او برای فصل آینده نشد و به همین دلیل هم او در ماه ژانویه با تیم الشباب به توافق رسید و مجبور به ترک رامون سانچس پیسخوان شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خداحافظی بانگا با سویا: مجبورم تیم زندگی ام را ترک کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بانگا با سویا: مجبورم تیم زندگی ام را ترک کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید