سرپرست اداره میراث فرهنگی کوهرنگ معرفی گردید

به گزارش گردشگران شاد، در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره شهرستان کوهرنگ منصوب شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی کوهرنگ معرفی گردید

به گزارش گردشگران شاد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، در حکم مهرداد جوادی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خطاب به علیرضا غفاری، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوهرنگ آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوهرنگ منصوب می شوید. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، در راستای پیشبرد اهداف سازمان پیروز و پیروز باشید.

پیش از این فرجام سمیعی، به عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوهرنگ مشغول فعالیت بود که اکنون در صندلی سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری فعالیت می نماید.

علیرضا غفاری پیش از این به عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بن و کارشناس حوزه معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت بود.

منبع: میراث آریا

به "سرپرست اداره میراث فرهنگی کوهرنگ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره میراث فرهنگی کوهرنگ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید