مجیدی دربی باز است، غیبت مدافعان مصدوم کار استقلال را سخت می کند

به گزارش گردشگران شاد، سرخابی های تهران در یکی از حساس ترین بازیهای فصل خود چهارشنبه شب به مصاف هم می فرایند تا تیم پیروز در این میدان یک پای فینال جام حذفی باشد و این موضوع بر حساسیت این بازی تا حد زیادی می افزاید.

مجیدی دربی باز است، غیبت مدافعان مصدوم کار استقلال را سخت می کند

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با گردشگران شاد در خصوص این بازی گفت: خالی بودن ورزشگاه ممکن است از جذابیت های بصری این بازی بکاهد، اما دربی همیشه دربی است، آن هم با حساسیت های خاص خودش و حساسیت های این بازی هم کم نخواهد شد.

وی اضافه نمود: غیبت تماشاچیان از هیجان (کاذب) خواهد کاست و این می تواند به سود این بازی باشد تا بازیکنان با استرس و حاشیه های کمتر به کار فنی بپردازند. ما در بازیهای قبلی شاهد بودیم یکسری بازیکنان برای تهییج تماشاگران ادای تعصب در می آوردند و نمایش اجرا می کردند و با همین ادابازی ها بازی را به حاشیه می کشیدند.

مدافع پیشین آبی پوشان غیبت سه مدافع میانی این تیم را نقطه ضعف و آمادگی سه مهاجم آنها را نقطه قوت تیم مجیدی دانست و گفت: اگر فرهاد بتواند نظم و انسجام را به خط دفاعی تیمش تزریق کند، مهاجمانش از عهده گل زدن به پرسپولیس بر می آیند و می تواند برنده بازی باشد. کلید این بازی خط دفاعی استقلال است که مجیدی باید روی آن تمرکز داشته باشد.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: این که می گویند برنده دربی قهرمان حذفی است را قبول ندارم. برنده دربی می تواند قهرمان جام حذفی شود و قطعا هم شانس خوبی دارد. اما تیمی که توانسته تا فینال جام حذفی بالا بیاید نمی تواند تیم ضعیفی باشد و قطعا دیگر تیم فینالیست هم برای قهرمانی در این مسابقات بدون شانس نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجیدی دربی باز است، غیبت مدافعان مصدوم کار استقلال را سخت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی دربی باز است، غیبت مدافعان مصدوم کار استقلال را سخت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید