محرومیت بلندمدت برای خواهران منصوریان به اتهام اقدام علیه منافع ملی

به گزارش گردشگران شاد، فدراسیون ووشوی ایران بیانیه ای در مورد دلیل و مدت محرومیت خواهران منصوریان منتشر کرد.

محرومیت بلندمدت برای خواهران منصوریان به اتهام اقدام علیه منافع ملی

به گزارش گردشگران شاد و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو این فدراسیون در واکنش به بعضی موارد مطرح شده در مورد صدور احکام انضباطی خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان، بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به توضیح زیر است:

مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین تلاش در جهت رسیدن به ارزش ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست می باشد، در تاریخ 1399/05/15 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار گردید. این جلسه در مورد رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین آنالیز گزارش های مستند فدراسیون نسبت به تخلفات انجام شده از سوی خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت های فدراسیون ووشو ایران به وسیله صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضدمنافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن ها تشکیل گشت.

اعضای کمیته انضباطی با آنالیز دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای ایشان، تخلفات نامبردگان را منطبق با بندهای 1، 3 و 5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی محرز دانسته و لذا به استناد بند 4 ماده 8 آئین نامه مذکور، خانم شهربانو منصوریان را به مدت 20 ماه و خانم سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت 8 ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم نمودند.

این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده 9 آئین نامه مذبور ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ 1399/05/22 قابل تجدید نظرخواهی و آنالیز مجدد می باشد.

همچنین بعضی از اتهامات مطروحه در گزارش های واصله به فدراسیون علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارا می باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "محرومیت بلندمدت برای خواهران منصوریان به اتهام اقدام علیه منافع ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت بلندمدت برای خواهران منصوریان به اتهام اقدام علیه منافع ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید