موج سوم کرونا مهار شد

به گزارش گردشگران شاد، خبرنگاران : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با لطف خداوند و با همت همکاران ما، همگرایی و همفکری که بین همه نیروهای نظام رخ داد و همراهی مردم شریف امروز می توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار کردیم.

موج سوم کرونا مهار شد

به گزارش گردشگران شاد به نقل از ایرنا: سعید نمکی شامگاه شنبه بدو ورود به بیرجند در جمع گردشگران شاد اضافه نمود: ان شاء الله به سمت مرگ های بسیار کمتر از آنچه امروز در کشور گزارش می گردد، می رویم و آینده روشن تری در مبارزه با کرونا خواهیم داشت که فردا در ستاد مقابله با کرونا مفصل تر صحبت خواهم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه شنبه برای آنالیز فرایند کنترل ویروس کرونا و افتتاح چند طرح حوزه سلامت در استان خراسان جنوبی وارد بیرجند شد.

سعید نمکی بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان نهاده شد.

وزیر بهداشت که پیرو دعوت استاندار به خراسان جنوبی سفر نموده است، بازدید از بیمارستان های بیرجند را در برنامه دارد.

همچنین حضور در جلسات ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و ستاد استانی مدیریت کرونا، ملاقات با مسوولان استان و افتتاح طرح های پویش ره سلامت از برنامه های وی تا فردا (یکشنبه) است.

منبع: اقتصادنیوز

به "موج سوم کرونا مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج سوم کرونا مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید