کیا قابلیت شارژ فوق سریع را برای تمامی خودروهای الکتریکی می خواهد

به گزارش گردشگران شاد، بر اساس اطلاعات به دست آمده، شرکت کیا میخواهد شارژ 800 ولتی را بر روی تمامی اتومبیل های الکتریکی خود قرار دهد.

کیا قابلیت شارژ فوق سریع را برای تمامی خودروهای الکتریکی می خواهد

به گزارش خبرنگار ، طبق اطلاعات به دست آمده، به نظر می آید قابلیت شارژ فوق سریع 800 ولتی تنها برای اتومبیل های الکتریکی آینده دور نیست. بر اساس گزارش های منتشر شده درباره اهداف و برنامه های شرکت کیا برای الکتریکی کردن خودروها، ظاهرا بعضی از اتومبیل های این شرکت قرار است به زودی از ویژگی شارژ فوق سریع 800 ولتی بهره مند شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت کیا قصد ندارد این قابلیت را تنها بر روی اتومبیل های پرچمدار خود پیاده سازی کند. طبق گزارش های به دست آمده، معماری جدید شارژ کردن خودرو، در تمامی اتومبیل هایی که ملزومات مورد نظر را در خود جای می دهند قرار خواهد گرفت. ممکن است خریداران شاهد حضور این فناوری در تمامی مدل ها باشند، اما اشخاصی که تمایل دارند اتومبیل خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایند باید با تهیه نمونه های ساده تر، برخورداری از سرعت شارژ 400 ولتی را فراموش نمایند.

با رواج چنین فناوری در بین اتومبیل های مختلف مانند Porsche Taycan و Auidi E Tront GT، پیش بینی می گردد که زمان اتمام مرحله شارژ خودرو کاهش پیدا کند. در همین حال شرکت کیا میخواهد تا مدت زمان شارژ خودروهایش را به 20 دقیقه برساند. لازم به ذکر است که زمان در نظر گرفته شده برای اتومبیل های کیا با قدرت پیمایش 310 مایل به همراه شارژ کامل موتور ها است. با این حال میزان زمان ذکر شده همیشه از مدت بنزین زدن مالکان خودرو بسیار کندتر است و این فناوری راهی طولانی را در پیش دارد.

شایان ذکر است که شرکت کیا اطلاعاتی درباره خودروهای مورد نظر خود بیان نکرد و هنوز اتومبیل های پشتیبانی نماینده از فناوری شارژ 800 ولتی نیز تعیین نیستند. اما انتظار می رود این مدل ها بین اتومبیل های ساخته شده تا سال 2025 قرار گیرند. طبق اطلاعات پیشین، شرکت کیا میخواهد یازده مدل جدید را تا سال 2025 به بازار دنیای عرضه کند. از این رو انتظار می رود که اولین نسل اتومبیل های الکتریکی شرکت سال 2021 به دنیا معرفی گردد.

  • ساخت اتومبیلی با سوخت هیدروژنی توسط جگوار و لند روور
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کیا قابلیت شارژ فوق سریع را برای تمامی خودروهای الکتریکی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا قابلیت شارژ فوق سریع را برای تمامی خودروهای الکتریکی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید