80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم، از فوت متین سوء استفاده شد

به گزارش گردشگران شاد، کمال کامیابی نیا در حاشیه انجام تست کرونای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز آمدیم و این تست را انجام دادیم تا ان شاءالله بدون مشکل لیگ را ادامه دهیم. امیدوارم هیچ کس دچار این ویروس خطرناک نشده و همه در سلامت کامل به سر ببرند.

80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم، از فوت متین سوء استفاده شد

کامیابی نیا درباره اینکه بعضی هجمه ای علیه پرسپولیس به راه افتاده که می خواهند این تیم را قهرمان نمایند، توضیح داد: همواره از این صحبت ها در فوتبال ما زیاد بوده است و نمی توان جلوی آن را گرفت. ما با 10 امتیاز اختلاف صدر جدول هستیم و باید این امتیاز را حفظ کنیم. امیدوارم حالا که وزارت بهداشت اجازه برگزاری بازی ها را داده، لیگ ادامه پیدا کند تا مردم هم از این فوتبال لذت ببرند.

وی در ادامه بیان نمود: ما 80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم. اگرچه 9 بازی به جامانده و روزهای سختی در پیش داریم اما به دنبال این هستیم که برای چهارمین بار به قهرمانی دست پیدا کنیم.

کامیابی نیا درباره اینکه تنها او به خانواده متین که به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده است، گفت: این یک اتفاق بد بود. این خانواده داغدار شدند اما متأسفانه عده ای در فضای مجازی از این موضوع سوءاستفاده نموده و خانواده این جوان مرحوم را آزار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم، از فوت متین سوء استفاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم، از فوت متین سوء استفاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید