آخرین شرایط واکسیناسیون در ایران ، چند درصد جمعیت واکسینه شده اند؟

به گزارش گردشگران شاد، حداقل یک سال بعد از گذشت اعلام همه گیری کرونا در جهان بسیاری از کشورهای جهان واکسیناسیون را آغاز کرده اند و از لحاظ میزان واکسینه کردن در میان کشورهای مختلف تفاوت های معناداری وجود دارد.

آخرین شرایط واکسیناسیون در ایران ، چند درصد جمعیت واکسینه شده اند؟

به گزارش گردشگران شاد ، تا امروز بیش از یک میلیارد دوز واکسن کرونا در سراسر جهان از جمله ایران آغاز شده است.

البته شرایط واکسیناسیون در میان کشورهای جهان زمین تا آسمان با هم تفاوت دارد. در حالی که برخی از ملل بالای 80 درصد جمعیت خود را واکسینه کرده اند کشورهایی همچون بنین حتی یک دوز تزریق واکسن هم نداشته اند.

*بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران هنوز وارد مرحله تسریع در واکسناسیون نشده اند. برای میزان محاسبه فرایند واکسن در هر کشور از مقیاس های 100 نفره استفاده می شود بدان معنا که از هر 100 شهفرایند یک کشور چند نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند. بر اساس گزارش سی ان ان این آمار برای ایران 4 به ازای هر 100 نفر است. فعلا بهترین آمار مربوط به کشور کوچک جبل الطارق است که به ازای هر 100 نفر حدود 229 نفر واکسینه شده اند.

*آنطور که جداول و نمودارها نشان می دهند از کل جمعیت ایران تا این لحظه فقط یک درصد واکسینه کامل شده اند ؛ بدان معنا که دوز دوم واکسن را هم زده اند. همین آمار نشان می دهد از کل جمعیت ایران فقط 2.8 درصد نیز دوز اول را تزریق کرده و در انتظار دریافت دوز دوم هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "آخرین شرایط واکسیناسیون در ایران ، چند درصد جمعیت واکسینه شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط واکسیناسیون در ایران ، چند درصد جمعیت واکسینه شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید