شروع عملیات گازرسانی به شهرهای شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش گردشگران شاد، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان از انجام عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای شمال سیستان وبلوچستان اطلاع داد و گفت: گازرسانی به منطقه سیستان در 5 فاز صورت می گیرد که سه فاز آن متعلق به شهر زابل می باشد.

شروع عملیات گازرسانی به شهرهای شمال سیستان وبلوچستان

رضا پنجابی اضافه نمود: فاز اول آن اجرایی و فاز دوم آن با انتخاب پیمانکار در حال انجام و فاز سوم آن نیز در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.

وی اظهار کرد: عملیات مربوط به گازرسانی به شهرهای حوزه سیستان شامل ادیمی، دوست محمد،زهک و محمد آباد بنا به دستور وزیر نفت تسریع و از تاریخ 15 مهرماه عملیات اجرایی آن شروع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان ادامه داد: این عملیات در مجموع نیازمند 280 کیلومتر شبکه گذاری و نصب تعداد 8500 علمک در شهرهای مذکور می باشد.

پنجابی همچنین در ملاقات با فرمانداران و مسئولین دستگاههای دخیل در امر گازرسانی به این شهرها برتعامل و همکاری دو سویه تاکید کرد و گفت: گاز رسانی و خدمت به مردم استان افتخاری است که نیازمند کمک و همکاری همه جانبه مسئولین دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه نمود: کوشش ها همیشه بر این است که با برطرف موانع شاهد آسایش و بهره مندی مردم این شهرها از نعمت گاز طبیعی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع عملیات گازرسانی به شهرهای شمال سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات گازرسانی به شهرهای شمال سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید