ابراهیموویچ: با مانژوکیچ رقبا را می ترسانیم، ایمان به کسب اسکودتو؟ فقط به زلاتان ایمان دارم

به گزارش گردشگران شاد، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به اضافه شدن مهاجم پیشین یوونتوس به هم تیمی های او در روسونری واکنشی مثبت نشان داد.

ابراهیموویچ: با مانژوکیچ رقبا را می ترسانیم، ایمان به کسب اسکودتو؟ فقط به زلاتان ایمان دارم

به گزارش گردشگران شاد، زلاتان ابراهیموویچ که شب گذشته (دوشنبه) ستاره تیمش در کسب پیروزی خارج از خانه مقابل کالیاری بود و تمام گل های میلان را به ثمر رساند، از ورود ماریو مانژویچ به رسونری استقبال کرد.

مانژوکیچ روز گذشته تست پزشکی باشگاه میلان را با موفقیت انجام داد و قرار است امروز به صورت رسمی به این تیم ملحق گردد. زلاتان درباره ورود این مهاجم کروات به میلان گفت: من خوشحالم چون حالا ما دو بازیکن در تیم مان داریم که رقبای مان را می ترسانند.

زلاتان که پیش از این معتقد بود میلان در این فصل باید به فکر قهرمانی باشد، این بار در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم به شانس تیمش برای کسب اسکودتو ایمان دارد، پاسخی متفاوت داد، من به زلاتان ایمان دارم.

ایبرا در ادامه به سؤالی درباره تمدید قراردادش با میلان پاسخ داد و گفت: همه چیز به خود او بستگی دارد، به پائولو مالدینی (مدیر فنی میلان). من از بودن در میلان راضی ام. بازگشتم به این تیم مرا خیلی تغییر داده است و از این بابت بسیار خوشحالم.

مهاجم 39 ساله میلانی ها درباره دو گلی که به کالیاری زد هم گفت: باید یکی دیگر هم می زدم، هر چند دو تا هم برای پیروزی مان کافی بود اما بازی سختی بود. من 57 روز بازی نکردم و طبیعی است که کمی افت کنم. متأسفم. این اتفاقات رخ می دهد. بازیکنان جوان تیم به من انگیزه می دهند و مرا برای سریع تر دویدن به چالش می کشند. من هم تسلیم نمی شوم و به آنها نشان می دهم که می توانم مثل خودشان بدوم. ما داریم خوب بازی می کنیم و تقریباً نیمی از راه قهرمانی را هم پیموده ایم. از الان اما سخت ترین بازی ها پیش روی مان خواهند بود. تقویم بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود اما با ورود مانژوکیچ و میته شرایط تیم بهتر می گردد و من نمی دانم که آیا بازیکنان دیگری هم خواهند آمد یا نه.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی گردشگران شاد بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراهیموویچ: با مانژوکیچ رقبا را می ترسانیم، ایمان به کسب اسکودتو؟ فقط به زلاتان ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: با مانژوکیچ رقبا را می ترسانیم، ایمان به کسب اسکودتو؟ فقط به زلاتان ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید