اگر ترامپ محکوم شد کلینتون را محاکمه می کنیم

به گزارش گردشگران شاد به نقل از نیوزویک، سناتور مارکو روبیو از چهره های شناخته شده حزب جمهوریخواه آمریکا و از حامیان اصلی دونالد ترامپ، به هم حزبی های خود پیشنهاد داد که در صورت محکوم شدن ترامپ، آنها نیز هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق ایالات متحده را پای میز محاکمه بکشانند.

اگر ترامپ محکوم شد کلینتون را محاکمه می کنیم

روبیو اعلام نموده با محکوم شدن ترامپ راه برای محاکمه مقامات سابق ایالات متحده هموار می گردد و آنها می توانند در مرحله نخست هیلاری کلینتون را محاکمه نمایند.

این شرایط در حالی است که فرایند محاکمه ترامپ در جریان است؛ صبح امروز شنبه و در جریان چهارمین روز از محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا، وکلای مدافع او کوشش کردند اتهامات مطرح شده در جلسات پیشین را رد نمایند.

وکلای مدافع ترامپ در همین رابطه مدعی شدند مدیران جلسه، اظهارات ترامپ در سخنرانی روز ششم ژانویه را مورد تحریف قرار داده اند.

روز چهارم محاکمه ترامپ در حالی شروع شد که دیروز آدینه دادستان های دموکرات هشدار داده بودند که چنانچه دونالد ترامپ به علت یورش 6 ژانویه به کنگره محکوم نگردد، در انتخابات بعدی ریاست جمهوری - 2024 - در صورت نامزد شدن فرصت خواهد یافت که اگر مغلوب شد، دوباره هوادارانش را علیه نتایج انتخابات و کنگره بشوراند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اگر ترامپ محکوم شد کلینتون را محاکمه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر ترامپ محکوم شد کلینتون را محاکمه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید