ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا درخواست میزبانی داد

به گزارش گردشگران شاد و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون آسیای مرکزی، ظهر امروز چهارشنبه با مدیرکل فدراسیون جهانی نشست آنلاین داشت.

ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا درخواست میزبانی داد

موضوع این نشست، آنالیز چگونگی گسترش توانایی میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا بر اساس استانداردهای فدراسیون دنیای والیبال بود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در ادامه مباحث این نشست، درخواست میزبانی برای مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر دنیا در سال 2021 را به فابیو آزودو داد.

مدیرکل فدراسیون دنیای والیبال در پاسخ به این درخواست داورزنی، گفت: کشورهای دیگری نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست دادند و پس از آنالیز شرایط این کشورها، با اولویت ایران نظر FIVB برای میزبانی را اعلام خواهد نمود.

میزبانی شایسته جمهوری اسلامی ایران در لیگ ملت های والیبال، تورهای دنیای والیبال ساحلی و دیگر رقابت های آسیایی، همواره مورد تاکید فدراسیون دنیای والیبال بوده است.

استقبال تماشاگران از مسابقات برگزار شده در ایران، همواره نکته مثبت و مهمی در گزارش های فدراسیون دنیای درباره میزبانی ایران بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا درخواست میزبانی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا درخواست میزبانی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید