بازار گوشی های هوشمند احتمالا در سال 2022 به شرایط عادی برمی گردد

به گزارش گردشگران شاد، بازار گوشی های هوشمند به دلیل بحران کرونا در شرایط وخیمی قرار گرفته است و به نظر می رسد برگشت این بازار به شرایط عادی بیش از یک سال طول می کشد. تحلیلگران شرکت IDC برآورد کرده اند که این بازار تا سال 2022 به شرایط دوران پیش از کرونا برنمی گردد.

بازار گوشی های هوشمند احتمالا در سال 2022 به شرایط عادی برمی گردد

این محققین پیش بینی می کنند که در سال 2021 شاهد رشد سالانه 9 درصدی خواهیم بود. البته باید خاطرنشان کنیم که طبق انتظارات، در سال 2020 بازار گوشی های هوشمند با کاهش 9.5 درصدی روبه رو می شود.

طبق برآوردهای صورت گرفته، با توجه به اینکه در سه ماهه دوم 2020 بسکمک از کشورها به طور گسترده با پیامدهای بحران کرونا روبه رو شده اند، آمار فروش گوشی ها حدود 17 درصد کاهش یافته است. تحلیلگران بر این باور هستند که گوشی های 5G به شرط آنکه کاهش قیمت آن ها ادامه داشته باشد می توانند به بهبود آمار فروش کمک کنند. در این گزارش آمده که در سال 2023 گوشی های 5G حدود نیمی از بازار را در بر می گیرند.

این پژوهشگران می گویند که ماهیت ضروری گوشی های هوشمند مهم ترین نقش را در افزایش فروش آن ها ایفا می کنند. زیرا به گفته IDC، گوشی های هوشمند برای تقریبا تمام کاربران جهان مهم ترین پلتفرم برای پردازش محسوب می شود. با این حال هنوز هم متغیرهای نامعلوم زیادی وجود دارد.

به عنوان مثال هنوز معلوم نیست این بیماری همه گیر چه زمانی فروکش خواهد کرد. اما در هر صورت این بحران مربوط به بازار گوشی های هوشمند می تواند خبر خوبی برای کاربران باشد زیرا شرکت ها برای افزایش آمار فروش باید دست به نوآوری های بیشتری بزنند و دیگر نمی توانند چندان محافظه کارانه عمل کنند.

  • کاهش شدید آمار فروش گوشی هوشمند در فصل دوم سال 2020

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازار گوشی های هوشمند احتمالا در سال 2022 به شرایط عادی برمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار گوشی های هوشمند احتمالا در سال 2022 به شرایط عادی برمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید