ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد

به گزارش گردشگران شاد، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ادامه دار بودن فرایند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل های ابلاغی اطلاع داد.

ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران، فرنوش نوبخت گفت: تا زمان عادی اعلام شدن شرایط توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضد عفونی کردن قطارها و ایستگاه های متروی تهران و حومه بر اساس پروتکل های ابلاغی ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همانند گذشته قطارهای خطوط متروی تهران و حومه را حداقل سه بار در روز، با دو روش خشک و تر در سیستم های مکانیزه شستشوی مترو، شستشو و ضد عفونی می نماید. همچنین نظافت و ضد عفونی تمامی قطارها در ایستگاه های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می گردد و در بعضی خطوط همانند خط 6 که فاصله زمانی رسیدن قطارها، بیشتر است، قبل ازحرکت هر قطار، نظافت و ضدعفونی انجام می گردد.

نوبخت اضافه کرد: تمامی ایستگاه ها و تجهیزاتی که مسافران با آن در ارتباط هستند از جمله هندریل پله برقی ها، گیت ها، جایگاه ها، پله های ثابت و دستگاه های شارژ بلیت به طور مداوم بر اساس استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضدعفونی می شوند. همچنین در تمامی ایستگاه های خطوط متروی تهران و حومه غرفه فروش ماسک با قیمت مصوب دایر است.

وی با اشاره به اینکه در کنار انجام پروتکل های بهداشتی، اقدام به اطلاع رسانی گسترده در مورد ویروس کرونا، راه های پیشگیری، رعایت فاصله مناسب در قالب های مختلف شامل نصب بنر، پخش پیغام های آموزشی به وسیله مانیتورهای قطارها و ایستگاه ها انجام می گردد، از مسافران شهر زیر زمینی خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگر مسافران علاوه بر استفاده ماسک، از صحبت کردن با دیگران یا با تلفن همراه خود در مترو خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید