بازداشت 3 لیدر اصلی اغتشاشات اخیر ، هر 3 زن هستند

به گزارش گردشگران شاد، سردار محمدیان گفت: 3 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در محمد شهر که با خاموش کردن خودرو و ایجاد راهبندان افراد را تحریک می کردند، دستگیر شدند.

بازداشت 3 لیدر اصلی اغتشاشات اخیر ، هر 3 زن هستند

به گزارش گردشگران شاد به نقل از گردشگران شاد، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پس از اعلام سهمیه بندی سوخت، 3 نفر در منطقه محمد شهر کرج با خاموش کردن خودروی خود در خیابان نسبت به این موضوع اعتراض و اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کردند.

او در ادامه گفت: این افراد فرصت طلب با تحریک افراد و ایجاد تجمع های غیرقانونی عامل شکل گیری هسته اولیه اغتشاش و آسیب به اموال دولتی در منطقه محمد شهر کرج بودند.

سردار محمدیان با اشاره به این که ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی پیچیده این 3 متهم زن را شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده آنان را دستگیر کردند، اضافه کرد: قانون به شدت با این گونه افراد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با قدردانی از حمایت ها و همکاری خوب مردم استان با پلیس گفت: دستگیری کلیه عوامل نا امنی روزهای اخیر با جدیت در دستور کار پلیس واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازداشت 3 لیدر اصلی اغتشاشات اخیر ، هر 3 زن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 3 لیدر اصلی اغتشاشات اخیر ، هر 3 زن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید