بخش بزرگی از کشور برفی می گردد

به گزارش گردشگران شاد، بارش برف و باران در مناطق غربیف شمال غرب و جنوب غرب کشور از امروز، 7 آذر شروع می گردد و یکشنبه نیز یک سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد.

بخش بزرگی از کشور برفی می گردد

به گزارش گردشگران شاد به نقل از سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا در مناطق سردسیر و مرتفع و بعضی بعضی مناطق استان های واقع در شمالغرب و غرب، بارش باران و برف پیش بینی شده است.

فردا، آدینه 8 آذر نیز، علاوه بر شمالغرب و غرب بعضی مناطق واقع در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران بارش برف، باران و وزش باد و در مناطقی از غرب کشور از جمله ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

سازمان هواشناسی اعلام نموده از اواخر وقت یکشنبه آینده و طی دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، شمالغرب، غرب، جنوب غرب، استان های ساحلی دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی تحت تاثیر قرار می گیرند.

در اکثر مناطق کشور به طور نسبی تا روز یکشنبه فرایند تدریجی افزایش دما برقرار است، به ویژه استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا یکشنبه آینده فرایند افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه روی خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بخش بزرگی از کشور برفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش بزرگی از کشور برفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید