برخورداری 19 هزار شعبه بانکی از تجهیزات الکترونیکی داخلی

به گزارش گردشگران شاد، گروهی از محققان علاوه بر ساخت و راه اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده ای و تجهیز و پشتیبانی تخصصی از بیش از 19 هزار شعبه بانکی، پیروز به ارائه راهکارهای نوین برای کنترل تردد جاده ای شدند.

برخورداری 19 هزار شعبه بانکی از تجهیزات الکترونیکی داخلی

یک گروه دانش بنیان از سال 86 کار خود را شروع کرد و در حال حاضر در قالب 16 شرکت بین المللی مشغول به فعالیت است. این مجموعه در طول مدت فعالیت خود راه کارهای نوینی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، کنترل تردد جاده ای (ETC, ITS)، پروژه های امنیتی و همچنین طراحی و اجرای پروژه های نوین در زمینه آی تی را ارائه نموده است.

این شرکت دانش بنیان در بعضی پروژه های ملی مانند پروژه های کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه هوشمند و کارت خودرو مشارکت داشته است.

مهسا زمانیان، مدیر عامل این مجموعه دانش بنیان، ساخت و راه اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده ای، تجهیز و پشتیبانی تخصصی بیش از 19 هزار شعبه بانکی در سراسر کشور، ارائه سامانه اخذ الکترونیکی عوارض جاده ای، با سابقه راه اندازی 11 گیت فعال و سامانه کیف پول آفلاین اعتباری را از جمله خدمات این شرکت ذکر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به احتیاج روزافزون برای دسترسی آسان و سریع به ایستگاه های ارائه دهنده خدمات بانکی به مشتریان، شرکت ما دستگاه کیوسک خود را به بازار ارائه نموده است. این فناوری نوین و مبتنی بر عملیات بانکداری الکترونیک، گامی در راستای ارتقاء سطح رفاه مشتریان بانکی از نظر تسهیل در انجام امور بانکی و همچنین ایجاد مزیت رقابتی و ارزش افزوده برای بانک ها است. این دستگاه علاوه بر انجام کلیه خدمات بانکداری الکترونیک امکان چاپ کارت هدیه با مبلغ و متن دلخواه و همچنین ارائه پاکت را به مشتریان می دهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، زمانیان خاطر نشان کرد: مجموعه فناورانه ما با بهره مندی از نیروهای جوان متخصص کوشش می نماید تا همگام با کشورهای پیشرفته جهان علاوه بر ارائه خدمات نوآورانه و مبتکرانه در ارتقاء سطح دانش بومی کشور نیز سهیم باشد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "برخورداری 19 هزار شعبه بانکی از تجهیزات الکترونیکی داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری 19 هزار شعبه بانکی از تجهیزات الکترونیکی داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید