بنیاد علوی برای توسعه گردشگری گرمی مشارکت می نماید

به گزارش گردشگران شاد، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی حسین زاده روز چهارم اردیبهشت در جلسه با مدیر رسته گردشگری بنیاد علوی، اظهار کرد: با برگزاری جلسه آنالیز قابلیت های گردشگری شهرستان گرمی در دفتر بنیاد علوی راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان ارزیابی و در راستای تحقق آن توافقات لازم انجام شد.

بنیاد علوی برای توسعه گردشگری گرمی مشارکت می نماید

او با بیان اهداف و آنالیز مسائل بخش های مختلف توریستی در این شهرستان، پیشنهادها و راهکارهای خود را در زمینه توسعه و رونق صنعت توریستی در گرمی مغان ارائه کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی گرمی اضافه نمود: معرفی قابلیت ها، توانمندی ها و توسعه بوم گردی با تأکید بر مشارکت جوامع محلی از جمله راهکارها برای رونق و توسعه توریستی در شهرستان به شمار می رود که در این زمینه اقدامات لازم انجام می گردد.

او معرفی جذابیت های توریستی گرمی مغان در سطح ملی را از اولویت ها برشمرد و گفت: مسئله آموزش در راستای جذب و ماندگاری توریست نیز از موارد لازم است که می توانیم با مشارکت و همکاری بنیاد علوی در این زمینه ها اقدام و گام های اساسی برای رونق توریستی شهرستان برداریم.

منبع: گردشبان

به "بنیاد علوی برای توسعه گردشگری گرمی مشارکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد علوی برای توسعه گردشگری گرمی مشارکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید